• دوشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99031206795
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای سدهای استان اصفهان

فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای سدهای استان اصفهان

ایسنا/اصفهان معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اصفهان از انتشار فراخوان جذب سرمایه گذار برای سدهای استان خبر داد.

بابک ابراهیمی با تأکید بر عقد تفاهم‌نامه وزارت نیرو با وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، اظهار کرد: بر این اساس شرکت آب منطقه ای اصفهان در نظر دارد نسبت به شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت توسعه صنعت گردشگری در محدوده سدهای استان اقدام کند.

وی با بیان اینکه ایران به لحاظ جاذبه های توریستی در شماره ۱۰ کشور نخست دنیا قرار دارد، گفت: شرکت سهامی آب منطقه ای اصفهان در نظر دارد به منظور اجرای طرح های گردشگری پیرامون سدها و تأسیسات آبی استان اصفهان، در قالب قراردادهای ساخت، اجاره، بهره برداری، انتقال -BLOT، نسبت به ارزیابی کیفی سرمایه گذاران ذیصلاح اقدام کند.

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به اینکه آگهی فراخوان جذب سرمایه گذار از دهم خرداد ماه در فضای رسانه ای کشور منتشر شد، تصریح کرد: طرح های قابل اجرا پیرامون سدهای زاینده رود، آبشار، باغکل، خمیران، گلپایگان، قره آقاچ و سد و تونل چشمه لنگان است و شامل فرصت‌های متعدد ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این نواحی جغرافیایی و دربرگیرنده فعالیت های مندرج در مستندات شیوه‌نامۀ اجرایی فعالیت های گردشگری و تفریحی در منابع و تأسیسات آبی و پیرامون آنها است.

به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت آب منطقه ای اصفهان، تمام سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی می توانند حداکثر تا پایان خرداد امسال، این آگهی را در درگاه سامانه شرکت آب منطقه‌ای اصفهان به آدرس http://esrw.ir/SC.php?type=static&id=۲۸۱ مشاهده کنند و اطلاعات تکمیلی مربوط را دریافت و مستندات خود را در قالب فرم ارائه شده تکمیل کرده و به نشانی دبیرخانه کارگروه گردشگری این شرکت واقع در اصفهان، بلوار آیینه خانه، شرکت آب منطقه‌ای اصفهان (معاونت برنامه ریزی) تحویل دهند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند با شمارۀ تلفن ۳۶۶۱۶۳۶۰-۰۳۱ داخلی ۲۱۱۵تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha