• چهارشنبه / ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99031408699
  • خبرنگار : 50339

فرماندار دلگان: امام‌ خمینی‌(ره) یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است

فرماندار دلگان: امام‌ خمینی‌(ره) یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: امام‌ خمینی(ره)‌ به عنوان یک پدر و عالم فرزانه و رهبری شجاع و با تدبیر، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ بوده که‌ نامش پرچم‌ این‌ انقلاب‌ و راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌ و اهدافش، اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است‌.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا افزود: امت‌ امام‌ و شاگردان‌ او که‌ از سرچشمه‌ی‌ فیاض‌ آن‌ موجود ملکوتی‌ سیراب‌ شده‌ و عزت‌ و کرامت‌ اسلامی‌ و انسانی‌ خود را در آن‌ جسته‌اند، اکنون‌ شاهد آنند که‌ ملت های‌ دیگر، حتی‌ ملت های‌ غیرمسلمان‌، نسخه‌ی‌ تعالیم‌ انقلابی‌ را مایه‌ی‌ نجات‌ خود دانسته‌ و آزادی‌ و عزت‌ خویش‌ را در آن‌ یافته‌اند.

وی بیان کرد: چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که نور امید را در دل ستم دیدگان خسته روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق پیرفرزانه، صاحب عزا شدند.                                     وی ادامه داد:امروز به‌ برکت‌ نهضت‌ آن‌ یگانه‌ی‌ دوران‌، مسلمانان‌ در همه‌جا بیدار شده‌ و کاخ‌ امپراتوری های‌ سلطه‌ی‌ ظالمانه‌، رو به‌ ویرانی‌ نهاده‌ است‌. 

شجاعی اظهار داشت: ملت ها ارزش‌ قیام‌ ملی‌ را دریافته‌ و غلبه‌ی‌ خون‌ بر شمشیر را تجربه‌ می‌کنند و همه‌ در همه‌جا، چشم‌ به‌ ملت‌ مقاوم‌ و نستوه‌ ایران‌ دوخته‌اند.

 فرماندار دلگان گفت:قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، برگی از تاریخ مقاومت و ایثار مردمان این مرز و بوم را ورق زد و این روز با نام آن مرد عرصه حماسه و عرفان، حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، عجین و سفر ملکوتی ایشان با این قیام خونین مقارن شد.

شجاعی گفت: نیمه خرداد ماه هر سال یادآور خاطرات غم انگیز و حماسه آفرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۴ خردادماه ۶۸ و حماسه خونین ۱۵ خردادماه ۴۲ یادآور مصیبتی عظیم و اندوهی جانکاه است.

وی افزود: ۱۴ خرداد، روز رهبر حماسه و ایثار است، روز وداع با پاک مردی از عرصه عدالت و ایمان و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر است که به پشتوانه ایمان خالص به حضرت احدیت در مقابل امواج ظلم و فساد به پاخاست و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت مسلمان و رشید ایران به ارمغان آورد. 

فرماندار دلگان اظهار داشت؛ امروز با گذشت بیش از چهار دهه از عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، این نظام و انقلاب با وجود تمامی شیطنت ها و توطئه ها تحت فرماندهی رهبری فقیه و آگاه و شخصیتی بزرگ به مسیر افتخار آمیز خود، ادامه می دهد و قطعاً ملت ایران که به حق الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان جهان هستند، با تمام قوا از دستاوردهای بی نظیر این نظام مقدس پاسداری خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha