• شنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99031709668
  • خبرنگار : 50024

استاندار البرز:

توسعه ناوگان آتش‌نشانی باعث افزایش حس امنیت شهروندان می‌شود

توسعه ناوگان آتش‌نشانی باعث افزایش حس امنیت شهروندان می‌شود

ایسنا/البرز استاندار البرز با اشاره به اضافه شدن خودروهای جدید به آتش‌نشانی کرج گفت: در بحث تجهیزات و ناوگان و نفرات آتش نشانی در کرج دو میلیون نفری به استانداردهای ملی نزدیک شده‌ایم.

عزیزاله شهبازی روز شنبه ۱۷ خرداد در مراسم‌ رونمایی از ۹ خودروی جدید آتش نشانی اظهار کرد: فعالیت‌های مدیریت شهری کرج می‌تواند الگویی برای مدیران شهری و شوراهای شهر دیگر شهرهای استان البرز باشد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: هر چند در آخرین سال فعالیت شورای پنجم کرج قرار داریم ولی اعضای این شورا همچنان به دنبال باقی گذاشتن آثاری ماندگار برای شهر و شهروندان هستند و برای به سرانجام رسیدن پروژه‌های مهم شهری تلاش می‌کنند.

 وی با اشاره به اینکه توسعه تجهیزات ناوگان آتش نشانی به افزایش حس امنیت شهروندان منتهی می‌شود، گفت: امروز با اعتبار ۳۱ میلیارد تومانی تعدادی خودرو جدید آتش نشان در راستای امنیت و آسایش مردم کرج به کار گرفته می‌شود.

استاندار البرز با بیان اینکه در بحث تجهیزات و ناوگان و نفرات آتش نشانی در کرج دو میلیون نفری به استانداردهای ملی نزدیک شده‌ایم، گفت: در بحث کرونا نیز شهرداری‌ها و شوراهای شهر در تمام‌ نقاط استان پای کار بوده‌اند. در کرج یکی از سازمان‌های پیشران در راستای گندزدایی شهر سازمان آتش نشانی این کلانشهر بوده است.

شهبازی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه قطار شهری کرج توضیح داد: ریل گذاری در این‌ فاز پروژه به طول ۶.۵ کیلومتر و با سه ایستگاه پیش برده شده و طبق گفته‌های شهردار کرج تا آبان امسال به سرانجام می‌رسد.

وی با اشاره به بحث پروژه کمربندشمالی شهر کرج نیز گفت: این پروژه طرحی ماندگار است و در تاریخ خدمات شوراها و شهرداری‌ها می‌ماند.

استاندار البرز در ادامه به احداث کارخانه نوآوری استان اشاره کرد و گفت : با تکمیل فاز نخست آن نزدیک به ۵۰۰ نفر از جمعیت البرز به اشتغال می‌رسند و خلافیت‌ها و ابتکارات خود را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha