• دوشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99031911520
  • خبرنگار : 50223

احوالپرسی از بانوی ورزشکاری که ۲۴ ماه در بستر بیماری است

احوالپرسی از بانوی ورزشکاری که ۲۴ ماه در بستر بیماری است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به اتفاق معاونین و مسئولین ستادی اداره کل از "زهرا لایق نژاد"، مسئول سابق امور ورزش بانوان اداره کل که در سانحه تصادف در بستر بیماری می باشد، عیادت کرد.

سید محمد تقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه شاکری معاونت فرهنگی و امور جوانان، نجاتبخش مسئول حراست، حاتمی مسئول روابط عمومی، محمودی رئیس دفتر حوزه معاونت، محرابی کارشناس امور بانوان، پایمرد رئیس گروه فناوری اطلاعات و تحول اداری، پژمان روابط عمومی و پیروزه رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد استان از"زهرا لایق نژاد" بانوی شاغل در اداره کل که در سال ۱۳۹۷ بدلیل سانحه تصادف دچار مصدومیت شده عیادت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، وی در این دیدار ضمن احساس همدردی با خانواده لایق نژاد از درگاه خداوند متعال طلب سلامتی و بهبودی کرد و آمادگی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد را جهت هرگونه کمکی در جهت بهبود وضعیت کامل این بانوی شاغل اداره کل اعلام کرد.

گفتنی است که خودروی پژوه ۴۰۵ حامل چهار تن از ورزشکاران و مسئول هیئت های ورزشی بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد(زهرا لایق نژاد) صبح روز دوم تیر ماه سال ۹۷ در جاده مهریان به یاسوج واژگون شد. هر چهار سرنشین این خودرو از جمله "طاهره آذر پیوند"، عضو تیم ملی جودوی بانوان کشورمان مصدوم و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شده اند که خانم لایق زاده، مسئول ورزش بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز جز مصدومان بوده و در حالت بی هوشی و در بخش "آی سی یو" بستری شد. این افراد صبح روز شنبه دوم تیرماه، سال ۹۷ برای شرکت در ویژه برنامه روزملی المپیک و محیط زیست که با حضور ورزشکاران و طبیعت دوستان در پارک ملی دنا برگزار شد به سی سخت، مرکز شهرستان دنا رفته بودند که به هنگام بازگشت در جاده تنگ مهریان خودروی آنان از جاده منحرف و واژگون شد.

لازم به ذکر است که "زهرا لایق نژاد" مسئول سابق امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد که در سال ۱۳۹۷ بدلیل سانحه تصادف دچار مصدومیت و قطع نخاع شده و حدود ۲۴ ماه می باشد که در بستر بیماری است.

برای شفای عاجل زهرا لایق نژاد از کلیه عزیزان التماس دعا داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha