• جمعه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99032314524
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

ساخت یک مجموعه آموزشی در راوند آغاز شد

ساخت یک مجموعه آموزشی در راوند آغاز شد

ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش کاشان از آغاز عملیات ساخت یک مجموعه آموزشی و ورزشی توسط یک کارآفرین نیکوکار شهرستان در منطقه راوند خبر داد.

حسین مقنی در آیین آغاز عملیات اجرایی مجموعه آموزشی زنده‌یاد حاجیه خانم خاکی اظهار کرد: بیش از ۳۰ درصد مدارس شهرستان کاشان، ساختمانهایی فرسوده دارد و نیازمند آن است که بازسازی و نوسازی شود.

وی افزود: نزدیک به ۶۳ هزار دانش‌آموز در بیش از ۳۷۰ واحد آموزشی شهرستان کاشان به تحصیل اشتغال دارند که در وسعت یک صد کیلومتر گسترش یافته است و خدمت رسانی به این گروه از شهروندان نیازمند ایجاد یک ناحیه آموزش و پرورش است.

مقنی ضمن تقدیر از نیکوکاران مدرسه ساز گفت: منطقه راوند در ایران و جهان به واسطه علامه قطب راوندی شناخته شده است که نمادی از جایگاه علم و عالمان این منطقه است و باید این عظمت توسط دانش آموزان حفظ شود.

به گزارش ایسنا، نماینده نیکوکاران مدرسه ساز راوند در این آیین نیز گفت: بیش از سه هزار دانش آموز در مدرسه های منطقه راوند مشغول به تحصیل هستند در حالی که برخی مناطق کشور با این میزان دانش آموز دارای  اداره آموزش و پرورش هستند.

حمید کوچکی اظهار کرد: مجموعه آموزشی، فرهنگی و ورزشی زنده‌یاد حاجیه خانم خاکی با زیربنای یک‌هزار و ۲۸۰ مترمربع، در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع توسط محمد منصوری از فعالان اقتصادی در منطقه راوند ساخته می‌شود.

وی افزود: این مجموعه در قالب یک باب مدرسه با  ۱۲ کلاس درس، سالن چند منظوره، کتابخانه، سایت کامپیوتر و آموزشگاه طراحی شده است که اعتباری بیش از  یک صد میلیارد ریال برای ساخت آن صرف خواهد شد.

کوچکی گفت: بیش از ۴۰ سال است که برخی مدارس راوند به صورت دو نوبت تشکیل می شود و توسعه فضاهای آموزشی می تواند باعث عدالت آموزشی و ماندگاری دانش آموزان در این منطقه شده و برای تحصیل به کاشان مهاجرت نکنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha