• شنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 99032415000
  • منبع : روابط عمومی برنامه

رئالیتی‌شو «خانه ما» کرونایی شد

رئالیتی‌شو «خانه ما» کرونایی شد

شیوع کرونا ساخت فصل نهم «خانه ما» را که قرار بود در بوشهر تولید شود منتفی کرد اما عوامل این مستندمسابقه برنامه ویژه‌ای برای روزهای کرونایی آماده کرده‌اند که از جمعه این هفته از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا، پس از منتفی شدن آغاز پیش تولید فصل نهم «خانه ما» در بوشهر، عوامل این مستندمسابقه تصمیم گرفتند تا با تغییر ناگهانی و غیرمترقبه سبک زندگی ایرانیان در زمانه کرونایی را ثبت کنند.

روابط عمومی برنامه اعلام کرده است: «در جریان تولید «خانه ما» ویژه کرونا تمام اصول بهداشتی و پروتکل‌های اعلام شده رعایت شده است و همین موضوع ساخت برنامه را سخت تر کرده است.

در این فصل نفرات گروه تولید و تعداد شرکت‌کنندگان کم شده و ارتباط آنها با خارج از خانه کاملاً به موارد ضروری محدود شده است همچنین معاینات پزشکی و ضدعفونی محیط و افراد هم به‌صورت مرتب انجام شده است.»

به گفته جبین شناس یکی از دو کارگردان مجموعه ایده اصلی خانه مای کرونایی این است که اعضای خانواده در شرایط قرنطینه و نیمه‌قرنطینه چه می‌کنند که در عین رعایت اصول بهداشتی شاد باشند و از فعالیت‌های روزمره نیز عقب نمانند. ضمن اینکه این مجموعه در ماه رمضان ضبط شده است.

از بین خانواده‌های برگزیده فصل‌های قبل، چهارخانواده از شهرهای تبریز، شیراز، مشهد و رشت به صورت دوبه‌دو با هم رقابت می‌کنند و برنده آنها  فینال این ویژه‌برنامه را برگزار خواهند کرد.

خط اصلی این برنامه، زندگی در شرایط قرنطینه است. در نتیجه، همه آیتم‌ها با همین محوریت طراحی و اجرا شده‌اند. شرکت‌کنندگان دیگر به صورت فیزیکی با هم در ارتباط نیستند همه ارتباطات تقریباً به‌صورت آنلاین است و مأموریت‌ها نیز بر همین اساس تعریف می‌شود. اینجا خلاقیت خانواده‌ها است که تعیین می‌کند تا چه اندازه می‌توان از این بستر برای پیشرد امور استفاده کرد.

سری جدید «خانه ما» در ۱۲ قسمت با کارگردانی مشترک امین کفاش‌زاده و مهدی جبین‌شناس، و نویسندگی احسان عمادی در استودیو نوبین تولید شده و قسمت نخست آن جمعه ۳۰ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha