• یکشنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99032515742
  • منبع : نمایندگی کردستان

همه ما قهرمانیم!

همه ما قهرمانیم!

ایسنا/کردستان مشاور امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش کردستان از برگزاری مسابقه نقاشی و دلنوشته ویژه کودکان و نوجوانان با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا تحت عنوان "همه ما قهرمانیم" خبر داد.

 لیلا حیدری امروز(25 خرداد) با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای سند همکاری وزارت کشور و دفتر یونیسف در ایران و با هدف درگیر کردن ذهن کودکان و نوجوانان و همچنین تقویت حس قدرشناسی و نوعدوستی، مسابقه نقاشی و دلنوشته تقدیر از تلاشگران عرصه مبارزه با ویروس کرونا برگزار می شود.

وی در ادامه به موضوع و محتوای مسابقه اشاره کرد و افزود: اگر به خاطر تلاش های زیاد برای کمک به مردم در دوران کرونا بخواهید از شخص یا اشخاصی تشکر و قدردانی کنید، چطور این کار را می کنید و آن شخص چه کسانی هستند به عنوان مثال کادر درمانی و خدمات پزشکی، خیرین و نیکوکاران، آتش نشانان، رفتگران شهرداری، نگهبانان ساختمان ها، کارکنان سوپر مارکت ها و یا حتی اعضای خانواده خودتان.

مشاور امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: علاقمندان می توانند با ارسال نقاشی یا دلنوشته حداکثر تا 400 کلمه، از شخص یا اشخاصی که در روزهای کرونایی با تلاش های فراوان و متعهدانه به مردم محله و شهرتان کمک کرده اند، قدر دانی کنید.

حیدری ذکر کرد: کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مسابقه می توانند آثار خود را از طریق لینک موجود بر روی وب سایت وزارت کشور به نشانی www.moi.ir و یا وب سایت یونیسف به نشانی  www.unicef.org/iran  و یا از طریق QR code( رمز پاسخ سریع) ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار از 12 خرداد لغایت 17 تیرماه 1399 است، گفت: به برندگان این مسابقه متناسب با گروه سنی 3 تا 6 سال، 7 تا 11 سال و 12 تا 19 سال جوائزی داده خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول آثار برگزیده با ذکر نام صاحب اثر در صفحات مجازی و رسانه های اجتماعی یونیسف نمایش داده خواهد شد و بعضی از این آثار به صورت پوستر یا تابلو چاپ خواهد شد و به مراکزی که افراد مورد تقدیر در آن کار می کنند ارسال خواهد شد و همچنین بعضی از این آثار به صورت بیلبورد در سطح شهر به نمایش در خواهند آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۸ ۱۲:۳۶

ممنوون از برگزاری مسابقه

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۳ ۱۸:۴۰

همه ما قهرمان من نمی دونم در کردم شبکه پخش می کنن و ساعت چند پخش می کنن یکی پاسخ بده