• پنجشنبه / ۱۲ تیر ۱۳۹۹ / ۰۰:۳۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99041208988
  • منبع : نمایندگی قزوین

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک:

طرح بازآفرینی محله «هادی آباد» را با جدیت پیگیری می‌کنم

طرح بازآفرینی محله «هادی آباد» را با جدیت پیگیری می‌کنم

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: طرح بازآفرینی محله هادی آباد باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی محله می‌شود بنابراین این طرح را به صورت جدی پیگیری می‌کنم.

فاطمه محمدبیگی در بازدید از محله هادی آباد ضمن دیدار با معتمدین این محله، اظهار کرد: طرح بازآفرینی هادی آباد به صورت بلاتکلیف رها شده است و همین امر باعث افزایش آسیب اجتماعی این محله شده است.

وی افزود: در سفر وزیر راه و شهرسازی به قزوین طرح بازآفرینی هادی آباد و مشکلات مربوط به آن را مطرح کردم، طی برنامه ریزی انجام شده قرار شد هفته آینده با  مسئولین استانی در دفتر وزیر راه و شهرسازی این طرح تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح باز آفرینی محلات هادی آباد، دباغان، بلاغی و سردار از جمله طرح‌هایی است که تلاش می‌کنیم  طی چهار سال به نقطه‌ای مثبت برسانیم.

وی بیان کرد: یکی از دلایل ایجاد آسیب اجتماعی بیکاری است، بنابراین قدم‌هایی در جهت اشتغال و کار برداشته شده است، تلاش داریم با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در محلات در جهت ایجاد اشتغال استفاده کنیم.

محمدبیگی تأکید کرد: آنچه برای ما مهم است حفظ کیان شما و حفظ مملکت است، بنابراین در عرصه ملی اجازه هیچ گونه فساد و رانتی را نمی‌دهیم، در عرصه ملی اجازه نمی‌دهیم که فردی اراجیف بنویسد و مشکلات را به گردن رهبری بیاندازد، ما از طرف مردم در مجلس حضور داریم و در عرصه بین‌المللی اجازه مذاکره با آمریکا را نمی‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در دوران جنگ اقتصادی به سر می‌بریم، در بازدید امروز از پنج شرکت تولیدی متوجه شدم که این شرکت‌ها به دلیل عدم دسترسی به آهن و فولاد غیرفعال هستند، باید با فساد ریشه‌ای مبارزه کنیم و پیگیری کنیم که چرا مافیای آهن و فولاد در کشور وجود دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک یادآور شد: من در محله هادی آباد بزرگ شدم و به همین دلیل اولین بازدید محلاتم را محله هادی آباد قرار دادم، شما اگر نماینده پر کار می‌خواهید باید مشکلات را به نماینده و مسئولین منعکس و پیگیری کنید، این محله به فرهنگسرا و فضای سبز نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، تسهیل ازدواج، حل مشکلات اقتصادی، ساخت فرهنگسرا و ایجاد مراکز فرهنگی و فضای سبز از جمله مطالبات مردم هادی آباد از نماینده قزوین، البرز و آبیک بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha