• یکشنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99041510642
  • خبرنگار : 50214

معاون استاندار یزد:

۳۸۵ شهرداری‌ و دهیاری‌ یزد شبکه‌ای گسترده برای خدمات‌رسانی هستند

۳۸۵ شهرداری‌ و دهیاری‌ یزد شبکه‌ای گسترده برای خدمات‌رسانی هستند

ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اظهار کرد: ۳۶۲ دهیاری و ۲۳ شهرداری در استان یزد شبکه گسترده‌ای را برای ارائه خدمات عمرانی، اقتصادی و اجتماعی پدید آورده‌اند.

«محسن صادقیان» در مراسم افتتاح زورخانه‌ی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر حمیدیا، ضمن تبریک روز شهرداری و دهیاری‌ها، گفت: وجود ۲۳ شهرداری و ۳۶۲ دهیاری در استان، شبکه گسترده ای را برای ارائه خدمات عمرانی، اقتصادی و اجتماعی پدید آورده است.

وی ‌ادامه داد: امروز شهرداران و دهیاران در کنار مسئولان استان، فرمانداری ها و بخشداری ها نقش موثری را در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاها دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: امروز خدمات ارزنده شهرداری‌ها و دهیاری ‌ها به عنوان  پیشانی خدمت رسانی به مردم در تمامی حوزه های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی مشهود است و توانسته رضایت مندی بسیار خوبی را فراهم آورد، اگر چه در اهداف و برنامه های بلند مدت باید شهرداری ها و دهیاری ها در کسب منابع مالی مستقل و جدا از دولت باشند.

صادقیان خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد عدالت در توزیع خدمات، دولت طی سال‌های گذشته نسبت به توزیع اعتبارات و منابع مالی بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدام کرده است به طوری که ‌در سال گذشته حدود ۳ هزار میلیارد ریال به این بخش کمک و مساعدت شد.

وی گفت: با این حمایت‌ها و با همکاری دستگاه ‌ای اجرایی تلاش شده ‌است پیشرفت همه‌جانبه شهرها و روستاهای استان مدنظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پایان با اشاره به اهمیت ضوابط و مقررات در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و آروزی سلامتی برای همه مردم، ‌تصریح کرد: خوشبختانه در استان با همدلی و همراهی همه مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه شهری و روستایی شاهد رونق خوبی در شهرها و روستاها هستیم و به امید خدا این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، زورخانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وسعت ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در شهر حمیدیا در مرکز استان افتتاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha