• دوشنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99041611987
  • خبرنگار : 50295

معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان:

ترویج فرهنگ ورزش در بین بانوان ضروری است

ترویج فرهنگ ورزش در بین بانوان ضروری است

ایسنا/زنجان معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تغییر نگرش‌ها و باورها یکی از راهکارهای ارتقای ورزش بانوان است.

شهلا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ورزش بانوان در استان زنجان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های راهبردی معاونت توسعه ورزش بانوان، توسعه و ترویج فرهنگ ورزش و فعالیت بدنی در بین بانوان است.

وی افزود: جمعیت بانوان در جامعه، گذشته از سلامتی، نشاط و شادابی برای انجام هرچه بهتر زندگی فردی و اجتماعی به فرهنگ‌سازی برای توسعه فضاهای ورزشی، زیرساخت‌ها، تامین اعتبارات، امکانات و حامی مالی در این عرصه نیاز دارند.

این مسئول تصریح کرد: تغییر نگرش‌ها و باورها، آموزش صحیح، نگاه عادلانه، دوری از تنگنظری‌ها و باورپذیری برای روی آوردن به ورزش و حمایت دستگاه‌ها و سازمان‌ها از جمله راهکارهای ارتقای ورزش بانوان است.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: توسعه ورزش همگانی در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها، توجه به ورزش‌های بومی و محلی روستاییان و همچنین مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر مسائلی است که باید زمینه آن برای حضور بانوان فراهم شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در بهمن‌ماه سال‌جاری، اظهار کرد: طرح‌های ملی نیز با هدف فرهنگ‌سازی و ایجاد فضای مناسب برای حضور و فعالیت ورزشی بانوان اجرا کرده‌ایم که برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی برای بانوان نیز از طرح‌های دیگری است که در بهمن ماه اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بانوان قهرمان چه در خانه (فضای مجازی) و چه در اماکن ورزشی با رعایت نکات بهداشتی علاوه بر هماهنگی با تمرینات تخصصی مربیان خود، حفظ آمادگی جسمانی بتوانند در مسابقاتی که به صورت مجازی برگزار می‌گردد نیز، آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha