• دوشنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۹ / ۲۱:۱۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99041612256

معاون استاندار: انتصاب فرمانداران زن در سیستان وبلوچستان نوید بخش توسعه است

معاون استاندار: انتصاب فرمانداران زن در سیستان وبلوچستان نوید بخش توسعه است

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: انتصاب مدیران بر اساس توانمندی هایشان است و و رویکرد دولت تدبیر و امید و استاندار سیستان وبلوچستان رویکردی عدالت طلبانه و برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب است.

علی زینی وند در آیین معارفه فریبا برنایی بجد به عنوان نخستین فرماندار شهرستان تفتان با بیان اینکه فرماندار جدید این شهرستان از مدیران توانمند و شایسته ی استان است تصریح کرد: انتصاب مدیران بر اساس توانمندی هایشان است و و رویکرد دولت تدبیر و امید و استاندار سیستان وبلوچستان رویکردی عدالت طلبانه و برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب است و استقبال بی نظیر و چشمگیر اقشار مختلف شهرستان تفتان از این انتصاب، بیانگر توسعه یافتگی جامعه ی محلی این منطقه است.

وی افزود: شهرستان تفتان قابلیت تبدیل شدن به یک شهرستان توسعه یافته و استراتژیک را دارد و تقویت ظرفیت کشاورزی و گردشگری از مهمترین محورهای توسعه این شهرستان به شمار می‌رود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان مردم این منطقه را انسان های شریف با قلبی بزرگ خواند و خاطر نشان کرد: مردم سیستان وبلوچستان شهره به مرز داری هستند و خصلت های نیک انسانی شان یاد آور فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی است.

زینی وند ارتقای این شهر به شهرستان را اتفاقی نیک خواند و ادامه داد: یکی از راهکارهای مطلوب مدیریت در استان پهناوری چون سیستان و بلوچستان، ارتقای درون استانی است و علاوه بر ارتقای چهار شهر اخیر در تلاش هستیم سه شهرستان دیگر را به شمار شهرستان های استان اضافه کنیم اما مهم ترین محور توسعه خود مردم هستند و باید در پی توسعه و احیای ظرفیت های گسترده ی جامعه باشند.

در ادامه این جلسه محمد حسن اجباری سرپرست فرمانداری شهرستان تفتان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این شهرستان ارایه داد.

همچنین فریبا برنایی بجد فرماندار شهرستان تفتان ضمن قدر دانی از اعتماد نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت و استاندار به بانوان؛ شهرستان تفتان را یک شهر سرشار از ظرفیت برای توسعه ی پایدار عنوان کرد و بر لزوم تعامل همه جانبه برای ارتقای شهرستان تفتان از سوی مردم تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha