• سه‌شنبه / ۱۷ تیر ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99041713047
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

طباطبایی:

اصفهان ظرفیت میزبانی مسابقات آسیایی کاراته را دارد

اصفهان ظرفیت میزبانی مسابقات آسیایی کاراته را دارد

ایسنا/اصفهان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اصفهان از نظر نیروی انسانی کارآمد و زیر ساختها، توانایی و ظرفیت میزبانی مسابقات آسیایی را دارد و باید در فکر میزبانی این گونه مسابقات باشیم.

سید محمد طباطبایی امروز (سه شنبه -۱۷ تیر ماه) در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان اصفهان که در تالار افتخارات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم امروز بعد از چندین مرتبه لغو شدن، مجمع انتخاباتی برگزار شد. این هیئت نزدیک به دو سال با سرپرست اداره می شد اما در نهایت فردی در راس هیئت قرار گرفت که یکی از افتخارات کاراته اصفهان و ایران است و در مجامع بین المللی نیز صاحب کرسی بوده است.

وی افزود: نبود مدیریت با ثبات و برنامه ریزی هدفمند و مدت دار موجب شد تا این رشته آن چنان که در شان ورزشکاران است طی این دو سال نتواند برنامه های خود را آنگونه که شایسته بود انجام دهند. خوشبختانه این مساله مهم امروز اجرایی شد و در راس این هیئت فردی قرار گرفت که از نظر فنی و اجرایی از بهترین های کاراته اصفهان و کشور است و امیدوارم با همدلی و همراهی بتوانیم به آن چیزی که در کاراته می‌خواهیم برسیم.

وی ادامه داد: آنچه امروز رخ داد بیان ۷ برنامه در زمینه کاراته بود که انتظار می رود رئیس جدید هیئت از تمام این برنامه ها برای رشد و اعتلای کاراته استان استفاده کند.

به گزارش ایسنا، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به بخشی از برنامه های ناظریان رئیس جدید هیئت کاراته استان اصفهان، خاطر نشان کرد: برای آنکه بتوانیم از سال سوم شروع به برداشت کنیم باید بتوانیم در دو سال اول به خوبی کار کنیم و به اصطلاح کاشت خوبی داشته باشیم، تهیه زیر ساختها و تجهیزات مورد نیاز برای رشد و توسعه این رشته می تواند زمینه رسیدن به رتبه ها و مدالهای باارزش در آینده را برای ما فراهم می کند.

وی تصریح کرد: این امر نیازمند آن است که مدیریت جدید هیئت دارای برنامه ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تدوین شده باشد، در سبک های مختلف و آزادی که در این رشته وجود دارد تا کنون میزبانی هایی داشته ایم و امیدواریم با توجه به ظرفیت و پتانسیل اصفهان از نظر نیروی اجرایی و زیرساختی بتوانیم میزبانی مسابقات جهانی و بین المللی و به ویژه مسابقات آسیایی را کسب کنیم و باید از الان به فکر گرفتن این میزبانی ها باشیم.

طباطبایی با تقدیر از پیگیری و توجه فدراسیون به کاراته اصفهان گفت: امیدوارم این پیگیریها و نگاهها ادامه دار باشد چرا که اصفهان با توجه به نیروی باتجربه و بادانش می‌تواند در فدراسیون‌ها نقش کلیدی داشته باشد و فدراسیون کاراته نیز با توجه به سالها حضور ناظریان در بخشهای مهم این رشته در کشور و آسیا می توانند برنامه های خود را موفق اجرایی کند.

وی اظهار کرد: تشکیل اتاق فکر را اجرایی کنند و در بدنه هیئت و این شورا از ظرفیت بانوان این رشته استفاده کنند چرا که با توجه به مدارک موجود و شواهد در بخش بانوان ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی داریم که باید از آن ها بیشتر استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به رابطه خوب و نقش مهم و حساس رسانه های اصفهان گفت: خوشبختانه استان اصفهان در بخش رسانه ها بسیار قوی است و خبرنگاران این استان همیشه مطالبه گر و پیگیر بوده اند، برای رسیدن به اهدافی که داریم باید بتوانیم بیشتر از این ظرفیت استفاده کنیم و به تمام هیئت ها نیز گفته ام اگر روزی احساس کردید رسانه ها را در کنار خود ندارید باید به گذشته و عملکرد خود نگاهی داشته باشید و ببینید مشکل از کجا است که نتوانسته اید از این ظرفیت استفاده کنید.

ناظریان یک امتیاز برای کاراته اصفهان و ایران است

در ادامه نایب رئیس فدراسیون کاراته، اظهار کرد: ناظریان از پیشکسوتان اجرایی و فنی است که این مسئله بسیار مهم است و به نوعی یک امتیاز برای کاراته اصفهان و کشور است که می توان از ظرفیت و ارتباطات وی استفاده کرد.

وی افزود: خوشحالم امروز در یک مجمع پربار و قوی حضور داشتم. این تعداد کاندیدا با چنین سوابق درخشان و حضور یک بانوی قوی و فنی برای من خوشحال کننده بود. ناظریان با توجه به تجربه زیادی که در کاراته دارد می‌تواند هیئت کاراته را به نتایج خوب و ایده آل برساند. امیدوارم همه دست در دست هم، کمک کنند تا به نتیجه‌های خوب و مطلوب در کاراته اصفهان برسیم.

اشرف امینی گفت: بی شک با توجه به سوابق مدیریتی ناظریان در کاراته کشور و مسئولیتهای آسیا و جهانی که داشته، مدیریت هیئت برای ایشان کار راحتی می تواند باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha