• شنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99042115535
  • منبع : نمایندگی ایلام

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

۱۱۰ برنامه فرهنگی در هفته حجاب و عفاف برگزار می‌شود

۱۱۰ برنامه فرهنگی در هفته حجاب و عفاف برگزار می‌شود

ایسنا/ایلام مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه حدود ۱۱۰ عنوان برنامه در فضای مجازی و حقیقی به مناسبت هفته حجاب و عفاف در استان پیش بینی شده است، خواستار برخورد قاطع و صریح دادستان ایلام با مفسدان فرهنگی در سطح جامعه شد.

«فرشته نوروزی»، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف، اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای دستگاه های اجرایی و تشکل های مردمی به منظور گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، استحکام بنیان خانواده و مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های ترویجی و تبلیغی به صورت هماهنگ و هوشمندانه با بهره گیری از توانمندی ها و استفاده از رسانه ها در فضای مجازی  و شبکه های اجتماعی از  جمله برنامه های این هفته است، گفت: حدود ۱۱۰ عنوان برنامه  در فضای مجازی و حقیقی به مناسبت هفته حجاب و عفاف در استان پیش بینی شده است.

نوروزی  با بیان اینکه این برنامه ها از امروز۲۱ تیرماه تا ۲۷ تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت، تصریح  کرد: در  امر فرهنگ حجاب و عفاف ۲۷ نهاد، وزارتخانه  و اداره فعالیت و دخالت کامل دارند، امروز نوک پیکان جنگ نرم به سمت تزلزل بنیان خانواده است، دشمنان در تلاش هستند با حذف حجاب و عفافف شیوع بی بندباری، از بین بردن غیرت و عفت زنان و مردان ایرانی، قصد دارند دیوار مستحکم  فرهنگ  ناب اسلامی را فرو بریزند و به اهداف شوم خود دست یابند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: دشمن در تلاش است در همه ابعاد کشور نفوذ کند، تلاش آنان است که در سیاستگذاری های فرهنگی و اجتماعی، نیازهایی را  واقعی جلوه دهند که نیازهای واقعی کشور نبوده بلکه نیازهای کاذب است و آن را به دغدغه اجتماعی و  مطالبه برنامه ریزان در برنامه های کلان کشور تبدیل کنند.

وی افزود: لازم است مسئولان و تصمیم گیران فرهنگی با بصیرت فرهنگی و شناخت کامل از جریان های نفوذ در مسائل فرهنگی به ویژه حجاب و عفاف از پرداختن به مسائل حاشیه ساز و خوشایند معاندان انقلاب، پرهیز کنند و  به جای پرداختن به اسناد بین المللی با بهره گیری از اسناد بالادستی راه نفوذ را مسدود کنند.

نوروزی گفت: زنان انقلابی خواهان دخالت  نهادها و دستگاه های اجرایی در روند فرهنگی جامعه به منظور رسیدن به شرایط  مطلوب هستند، از دادستان عدالت محور و عدالت خواه استان می خواهیم  همان گونه که در برخورد با مفاسد اقتصادی توجه دارند،برخوردی روشن، صریح و قانونی با مفسدان فرهنگی و غارتگران اعتقادی مردم داشته باشند، مسرانه  از مسئولان و متولیان فرهنگی می خواهیم برای شناساندن عمق محتوای حجاب و عفاف برنامه ریزی  کنند و از نفوذ مصادیق فرهنگی غربی به جامعه جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: در این صورت است که جوان پاک انقلابی می تواند در کمال آرامش روحی و جسمی، اجتماع را به محیطی مناسب برای کار و تلاش تبدیل کند، از وزارت صمت می خواهیم در شهرستان های ایلام، غرفه هایی برای ارائه البسه های حجاب عفاف با قیمت مناسب برای زنان و بانوان عفیف فراهم کند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پایان خواستار برخورد قاطع با واحدهای صنفی شد که لباس های غیر عرف اسلامی را عرضه می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha