• دوشنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99042317175
  • خبرنگار : 50046

یک مسئول خبر داد:

پلمب دو دفتر پیشخوان به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان شمالی

پلمب دو دفتر پیشخوان به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: به دنبال تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی در بازدیدهای انجام شده دو باب دفتر پیشخوان در سطح استان پلمب شد.

علیرضا نوروزیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با افزایش آمار مبتلایان به کرونا، از روز گذشته بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه به همراه نمایندگان سایر دستگاه های اجرایی و خدماتی استان در قالب گشت مشترک، نظارت بر ادارت، کسبه و مراکز را تشدید کردند.

وی بیان کرد: در بازدیدهای انجام شده در سطح استان به تعدادی مراکز اداری و خدماتی تذکر داده شد و دو باب دفتر پیشخوان نیز به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شد.

بیش از ۱۵ هزار بازرسی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی در استان انجام شده است

ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز گفت: در راستای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سطح بازارهای استان، تاکنون ۱۵ هزار و ۶۰۱ مورد بازرسی از این اماکن به ثبت رسیده است.

وی با بیان این خبر اظهارکرد: تاکنون ۱۵ هزار و ۶۰۲ مورد بازرسی در سطح تمام شهرستان ها و پنج هزار و ۴۳۴ مورد اخطار به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: بیشترین بازرسی و اخطار مربوط به شهرستان شیروان و کمترین بازرسی و اخطار مربوط به شهرستان رازوجرگلان است.

حیاتی تصریح کرد: همچنین دستگاه های اجرایی، همچون اتاق اصناف ، دانشکده علوم پزشکی اسفراین و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۶۴۵۱ مورد بازرسی با ۲۲۱۸ مورد اخطار را به ثبت رسانده اند.

وی با اشاره به اینکه تشدید نظارت ها و برخورد با متخلفین به طور مستمر و جدی انجام می شود، افزود: مصوبات ستاد استانی کرونا از جمله زدن ماسک، پرهیز از تردد غیر ضروری در شهرها و خودداری از تجمعات مانند مراسم عروسی و عزا و تعطیلی اماکن عمومی قطعی و لازم الاجراست و با متخلفان برخورد می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha