• شنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99042820236
  • منبع : بوشهر

بیش از ۷۰ عنوان دوره آموزشی در مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی کنگان

بیش از ۷۰ عنوان دوره آموزشی در مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی کنگان

ایسنا/بوشهر سرپرست مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی شهرستان کنگان توانمندی‌ها و امکانات آموزشی حضوری و مجازی این مرکز در ترم تابستان را تشریح کرد.

جاوید سعیدی در گفت‌و گو با ایسنا آموزش‌های کوتاه مدت را یکی از حوزه‌های فعالیتی جهاددانشگاهی استان بوشهر در راستای مهارت‌آموزی و توسعه کارآفرینی دانست و افزود: ثبت نام ترم تابستان آموزش‌های عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مرکز آموزش تخصصی جهاد دانشگاهی استان بوشهر به صورت حضوری و مجازی از ابتدای تیرماه آغاز شده است.

وی عنوان کرد: این مرکز آموزش با مطالعه و بررسی دقیق نیازهای آموزشی اقشار مختلف جامعه، اعم از دانشجویان، فارغ التحصیلان و همچنین کارکنان نهادهای دولتی و غیردولتی و نیازهای آموزشی حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه اقدام به طراحی و اجرای دوره‌های تخصصی در گروه‌های مختلف کرده است.

سرپرست مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی کنگان تاکید کرد: آموزش‌های کوتاه مدت به فراگیران در قالب دپارتمان‌های نفت، گاز و پتروشیمی، ایمنی، بهداشت و سلامت شغلی، علوم پزشکی، زبان‌های خارجی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری و کارآفرینی و تجاری‌سازی ارائه می شود.

سعیدی تصریح کرد: در سال ۹۸ بیش از ۵۰۰۰ فراگیر در مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی شرکت کرده و آموزش دیده اند و همچنان فراگیران می‌توانند دوره‌های آموزشی متنوع را در هر یک از دپارتمان‌های مذکور، و با استفاده از اساتید مجرب و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی بگذرانند.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری حضوری کلاس های آموزشی را با مشکل مواجه کرده است، افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت از سلامت فراگیران، بیش از ۷۰ عنوان دوره آموزشی این نهاد به شکل آنلاین، مجازی و با محتوای الکترونیکی و تحت وب برگزار شده که از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند.

سرپرست مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: این مرکز با هدف ارتقاء دانش فنی کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور، دوره ها و کارگاه های آموزشی در حوزه های فنی و تخصصی، مدیریتی، HSE و مالی و حسابداری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را برگزار می کند.

به گزارش ایسنا، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه مجازی این مرکز به آدرس https://www.instagram.com/JDKANGAN مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۷۲۳۳۵۳۱-۰۹۰۳۴۶۱۵۲۸۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha