• شنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99042820316

معاون آموزشی دانشگاه گلستان خبرداد:

برگزاری ۹۹.۳ درصد آزمون‌های دانشگاه گلستان طبق برنامه

برگزاری ۹۹.۳ درصد آزمون‌های دانشگاه گلستان طبق برنامه

ایسنا/گلستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گلستان گفت: ۹۹.۳ درصد آزمون‌های آنلاین و برخط پایان‌ترم دانشگاه گلستان مطابق زمان‌بندی تقویم آموزشی با موفقیت برگزار شد.

خدارحم بزی اظهار کرد: پیرو اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر تعطیلی کلاس‌ها و عدم حضور دانشجویان، دانشگاه گلستان رسالت خود را از طریق برگزاری کلاس‌های آنلاین و برخط ادامه داد.

وی بیان کرد: کلاس‌های مجازی و برخط دانشگاه از ۱۰ اسفند ۹۸ آغاز و به استناد گزارش‌های روزانه دانشکده‌ها، حضور دانشجویان ۱۰۰ درصد اعلام شد. طی این مدت به‌طور میانگین روزانه حدود ۲۵۰ کلاس مجازی و آنلاین و مجموعاً ۱۳۰۳۱ کلاس برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه گلستان افزود: طراحی و راه‌اندازی اولین سامانه مدیریت و برگزاری آزمون‌های کلاسی، میان‌ترم و نیز امتحانات پایان‌ترم به‌صورت آنلاین و آفلاین توسط گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه‌ای دانشگاه انجام شد. در این سامانه مجموعه‌ای از قابلیت‌ها ازجمله کاربر پسند بودن، تعریف سؤال به‌صورت چهار گزینه‌ای، تشریحی و شفاهی (صوتی)، امکان توزیع سؤالات به‌صورت تصادفی و بر اساس الگوی مشخص و ارتباط صوتی دانشجو و استاد را در بر می‌گیرد. بررسی رفتار آماری دانشجویان در پاسخ‌دهی به سؤالات نیز در این سامانه گنجانده شده تا به‌صورت دقیق امنیت برگزاری آزمون مجازی اجرایی شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه گلستان، بزی گفت: تعداد آزمون‌های مجازی و برخط پایان‌ترم نیمسال دوم سال آموزشی ۹۹-۹۸ در دانشگاه ۸۱۱ جلسه بود که از این تعداد در حدود ۹۹.۳ درصد مطابق زمان‌بندی تقویم آموزشی دانشگاه با موفقیت اجرا و برگزاری مابقی آزمون‌ها به هفته اول بعد از اتمام امتحانات موکول شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha