• پنجشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99050201419
  • خبرنگار : 50059

نماینده قزوین، آبیک و البرز:

عملکرد مسئولان کشاورزی استان در استفاده از نخبگان ضعیف است

عملکرد مسئولان کشاورزی استان در استفاده از نخبگان ضعیف است

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز گفت: در تأمین ذخیره غذایی سالم شاهد نوعی سوء مدیریت هستیم و گزارش‌های رسیده از عملکرد حوزه کشاورزی در استان نشان می‌دهد که استفاده از نخبگان در این حوزه بسیار کمرنگ است.

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در دیدار با حجت‌الاسلام فاطمیان، امام جمعه اقبالیه و تعدادی از معتمدین و کشاورزان این شهر گفت: توجه به بهبود شرایط کشاورزی به عنوان یکی از پایه‌های مهم تامین سلامت مردم بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند کشورها را از بحران وابستگی در حوزه غذایی نجات دهد.

 وی بیان کرد: در تامین ذخیره غذایی سالم شاهد نوعی سوء مدیریت هستیم و گزارش‌های رسیده از عملکرد حوزه کشاورزی در استان نشان می‌دهد که استفاده از نخبگان در این حوزه بسیار کمرنگ است.

محمدبیگی تصریح کرد: مشکلات کشاورزان استان و عملکرد حوزه مربوطه مورد رصد و پیگیری است و متاسفانه نارضایتی‌های بسیاری را در این حوزه شاهد هستیم، در دیدار با وزیر کشاورزی تذکر کتبی در این خصوص داده شده تا مطالبات بر حق کشاورزان استان قزوین را مورد توجه قرار دهد، در صورتی که اقدامی برای حل مشکلات این حوزه انجام نشود بی‌‍شک به صورت جدی‌تر این موضوع را در صحن علنی مجلس پیگیری خواهیم کرد.

وی خاطرنان کرد: استان قزوین یکی از استان‌های مهم در حوزه تامین نهاده‌های دامی است، ولی امروز در این عرصه با مشکلات مختلفی روبه‌رو هستیم و اهمیت استراتژیک تامین نهاده‌های دامی در کشور خدشه‌دار شده است. همچنین در حوزه تامین کود شیمیایی نیز دست دلالان دیده می‌شود، وزارت کشاورزی باید بسته‌های فوریت‌دار برای حل این مشکلات تهیه و هرچه سریعتر آن را اجرایی کند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: اقبالیه با کمبود فضای درمانی مواجه است و یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه، احداث درمانگاه شبانه روزی دولتی است، تحقق این موضوع جزو اولویت‌های بنده است و خوشبختانه در شورای برنامه‌ریزی شهر قزوین نیز توانستیم اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال برای آن مصوب کنیم.

وی در پایان گفت: همچنین ۱۵ سال است که تبدیل اقبالیه به بخش به عنوان یک مطالبه جدی مردم این منطقه مطرح است که این موضوع نیز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha