• چهارشنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99050805545

بازرسی مستمر ادارات قم به جهت رعایت اصول پروتکل‌های بهداشتی

بازرسی مستمر ادارات قم به جهت رعایت اصول پروتکل‌های بهداشتی

ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم از بازرسی و رصد مستمر دستگاه‌های اجرایی استان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

محمدرضا گروسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به الزام کارمندان و مردم در استفاده از ماسک اظهار داشت: بر طبق مصوبه ستاد عالی و الزام رئیس‌جمهور کلیه کارمندان باید با ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مرحله کار حاضرشده و ابتدا با یک‌سوم پرسنل ادارات آغاز به کارکردند و در صورت بازگشت ویروس مجدد نسبت به محدودیت‌ها و ساعات کاری تصمیم‌گیری خواهد شد.
وی از نظارت و بازرسی مستمر از ادارات در قم خبر داد و بیان کرد: تیم دانشگاه علوم پزشکی و تیم ارزیابی و عملکرد اداره کل برنامه‌ریزی استانداری به‌صورت مستمر بازرسی انجام داده و دستگاه‌هایی که عملکرد مثبتی داشتند از طرف استاندار تقدیر و دستگاه‌های خاطی اخطار دریافت کردند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نقش مدیران را در اجرای پروتکل‌های بهداشتی مؤثر دانست و افزود: حضور کارمندان از 15 تیرماه با ماسک اجباری بوده و کارکنان و مدیرانی که ماسک نزنند غیبت خورده و از حضور شهروندان بدون ماسک در ادارات جلوگیری شده و خدمات دریافت نخواهند کرد.
وی آموزش‌های ارائه‌شده در حوزه اداره کل برنامه‌ریزی و پژوهش استانداری را تشریح کرد و یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا آموزش‌های لازم به‌صورت مجازی برای کارمندان ارائه‌شده و 130 دستگاه‌ عضو شورای اداری ملزم به شرکت در آموزش‌ها شدند.
گروسی ادامه داد: آموزش‌های ارائه‌شده در سطح استانداری نیز در بخش آشنایی با ویروس کرونا و نحوه پیشگیری در سه مرحله و به مدت 16 ساعت برگزار شد و همه پرسنل استانداری قم به‌صورت مجازی شرکت کرده و گواهی دریافت کردند.
وی پژوهش‌های انجام در این حوزه را نیز تشریح کرد و اظهار داشت: یکی از پروژه‌های انجام‌شده علل و آسیب‌شناسی عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود که  در جمع‌بندی‌های انجام‌شده در ستاد مبارزه با کرونا مطرح و در جهت رفع آن اقدامات لازم انجام شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha