• یکشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99051208862

مدیر کل ارتباطات استان خبر داد:

طراحی و اجرا ۴۳۰ کیلومتر شبکه و کابل نوری در مناطق مختلف دور افتاده استان کرمان

طراحی و اجرا ۴۳۰ کیلومتر شبکه و کابل نوری در مناطق مختلف دور افتاده استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از روند اجرایی فاز اول پروژه توسعه ارتباطات روستایی (تار) دریجان و مرغک بازدید کرد.

"مسعود الهامی" در حاشیه بازدید میدانی از روند پیشرفت پروژه اتصال روستاها و مراکز مخابراتی مناطق کمتر برخوردار به شبکه فیبر استان اعلام کرد: اهمیت اجرای این پروژه در راستای توسعه پهن باند روستایی و حفظ یکپارچگی شبکه ملی اطلاعات بسیار مهم و شایان توجه است.

وی افزود: در راستای افزایش بهره وری در استفاده از زیرساخت های ارتباطی موجود در استان و ارتقاء شاخص‌های کیفی سرویس‌های ارتباطی مناطق محروم، طراحی و اجرا ۴۳۰ کیلومتر شبکه و کابل نوری در مناطق مختلف دور افتاده استان در دستور کار قرار گرفته که با اتمام این پروژه ضمن تکمیل زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات نیازمندی‌های مردم در بخش خدمات الکترونیکی از جمله آموزش، کسب و کار و اقتصاد، سلامت و بانکداری الکترونیکی در مناطق نیازمند مرتفع می شود.

الهامی افزود: اجرای فیبر گذاری برای تامین زیرساخت های امن و پایدار ارتباطی مناطق محروم استان در فاز اول این پروژه با پیمانکاری مخابرات استان به طول بیش از ۴۳۰ کیلومتر با اعتبار ملی و دولتی به کارفرمایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام می شود که همراهی فرمانداری ها و سایر نهادها در تسریع امر بسیار اثر گذار خواهد بود.

الهامی در ادامه بازدید از مسیر اجرای فیبر نوری روستاهای شهرستان بم گفت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد از پروژه روستای دهبکری(مرغک) و  ۶۰ درصد از پروژه روستای دریجان پیشرفت داشته و با پیگیری های میدانی و هماهنگی های انجام شده در رفع موانع در طول بازدیدها، ان شالله تا پایان شهریور عملیات اتصال روستاها و ایستگاه های مخابراتی مناطق به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha