• دوشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99051309897

یک مسئول خبر داد:

پرداخت بیش از ۷۰۰ میلیون تومان یارانه به نشریات خراسان شمالی

پرداخت بیش از ۷۰۰ میلیون تومان یارانه به نشریات خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: از سال ۹۵ تا کنون افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان یارانه به نشریات استان تعلق گرفته است. 

حسین فرخنده ۱۳ مرداد ماه در نشست اصحاب رسانه و خبرنگاران استان با استاندار خراسان شمالی ادامه داد: شاهد رشد قابل توجهی در حوزه نشریات الکترونیکی در استان هستیم این نشریات از سال ۹۴ با صدور مجوز چهار نشریه پا به عرصه گذاشته و امروز این تعداد به ۱۴ نشریه الکترونیکی افزایش یافته است.

وی ادامه داد:  راه اندازی سامانه ثبت آگهی های دولتی از اقدامات ویژه در  سال گذشته بود که موجب توزیع عادلانه این آگهی ها بین نشریات شد.

فرخنده خاطرنشان کرد: نقطه عطف وحدت همکاری خبرنگاران در ایام شیوع بیماری کرونا بود که نقش موثری در ابهام زدایی و شایعه زدایی داشتند.

حامد مسعودی فر، سرپرست روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: خبرنگاران همیشه نقشی موثر در توسعه دارند و مسئولان را متوجه کمبودها و نداشته های استان می کنند 

 وی ادامه داد: نقش خبرنگاران در اتفاقات خوب استان بی بدیل بود و با همراهی مسئولان اتفاقات خوبی در راستای توسعه استان رقم خورد 

مسعودی فر افزود: در کنار نگاه ویژه دکتر شجاعی نسبت به توسعه امیدوارم این همراهی و همدلی برای پیشرفت و آبادانی استان ادامه داشته باشد. 

وی عنوان کرد: با نگاه دلسوزانه خبرنگاران و همراهی آنان با خدمتگزاران نظام می توانیم استان را در بخش های مختلف مطرح کنیم و با توسعه استان آسایش و رفاه را برای مردم رقم بزنیم

وی یادآورشد: توسعه خراسان شمالی دغدغه شبانه روزی استانداراست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha