• سه‌شنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99051410588
  • خبرنگار : 50212

معاون استاندار مرکزی:

تحریم ها با جهش تولید بی اثر می شوند

تحریم ها با جهش تولید بی اثر می شوند

ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: جهش تولید و نگاه به تولید داخلی منجر به شکست تحریم‌ها خواهد شد.

بهروز اکرمی امروز سه شنبه ۱۴ مردادماه در جریان بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران با یادآوری نامگذاری سال جدید به عنوان سال جهش تولید اظهار کرد: مشکلاتی در حوزه بازار ارز و ارزش پول ملی وجود دارد و همه تلاش دولت به برون رفت از این مشکلات که سد راهی پیش روی رونق و جهش تولید محسوب می‌شود، معطوف شده است.

وی اعمال تحریم‌های ظالمانه را موجب بروز مشکلات اقتصادی و تولیدی دانست و افزود: خوشبختانه بسیاری از تولیدکنندگان و کارآفرینان استان مرکزی بویژه در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه تهدیدهای اقتصادی نظیر نوسانات ارزی و تحریم را به فرصت تبدیل کرده و توانسته اند جهش و شتاب در تولید را ایجاد کنند.

معاون استاندار مرکزی افزود: ایجاد طرح توسعه و افزایش خطوط تولید در شرایط تحریمی و مشکلات اقتصادی بیانگر آن است که کارآفرینان و سرمایه گذاران از تمام ظرفیت و توان خود برای شتاب و جهش در تولید بهره برداری می کنند.

وی نگاه به توانمندی داخلی و تولید ملی در شرایط تحریمی را مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر نگاه به تولید ملی به درستی شکل بگیرد قطعا می‌توان تحریم‌ها را شکست داد و می تواند باعث شود که مشکلات اقتصادی کاهش یابد.

اکرمی بر اهتمام جدی همه دستگاه های دولتی و بخش خصوصی بر تحقق واقعی جهش تولید تاکید کرد و افزود: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی و بررسی مشکلات و برآوردن مطالبات موجب برطرف شدن موانع پیش روی تولید خواهد شد.

وی به کاهش میزان چالش‌ها و مشکلات کارگری در سال جاری نسبت به سال گذشته در استان مرکزی اشاره کرد و افزود: کاهش چشمگیر مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان مرکزی نشانگر آن است که اتفاقات خوبی در این حوزه بوقوع پیوسته است و انتظار می رود که این اتفاقات خوب دقیق تر و شفاف تر به مردم منعکس شود تا فضای امید و رونق کسب و کار در جامعه بوجود آید و مردم بدانند که در شرایط سخت تحریم، جهش در تولید صورت گرفته است.

معاون استاندار مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه فضای کسب و کار در کشور با اراده ملی و تلاش همگانی در شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی نسبت به گذشته از وضعیت خوبی برخوردار است و ملت ایران مصمم به ایجاد شتاب و جهش در تولید هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha