• چهارشنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99051510979
  • خبرنگار : 50167

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان:

مدیران، کارمندان کرونایی را برای بازگشت به کار تحت فشار نگذارند

مدیران، کارمندان کرونایی را برای بازگشت به کار تحت فشار نگذارند

ایسنا/زنجان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: برخی از مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های استان همکاری نمی‌کنند و خواستار بازگشت کارمند مبتلا به کرونایی خود، زودتر از موعد مقرر هستند.

سمانه شاددل شامگاه دیروز (۱۴ مردادماه) در سومین جلسه همیاران سلامت با بیان اینکه تعداد زیادی از افراد به بیماری کرونا مبتلا شده‌ و تعدادی نیز جان خود را از دست داده‌اند که در این قضیه، خانواده‌ها قربانیان اصلی هستند، اظهار کرد: همیاران سلامت و وظایف محول شده به آنان نقش مهمی در راستای پیشگیری از ابتلای افراد به بیماری کرونا و کاهش تعداد مبتلایان به این بیماری دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی از کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان در زمان ابتلا به کرونا شغل خود را آزاد بیان کرده‌اند و در سیستم سلامت ثبت شده است که همه افراد شناسایی شده و باید پاسخ‌گو باشند، افزود: در برخی موارد نیز طبق گزارش‌های دریافتی، کارمند شاغل در اداره‌ای که به بیماری کرونا مبتلا شده و به صورت مکتوب نیز به او اعلام شده است اما مدیر دستگاه مربوطه همکاری نمی‌کند و خواستار بازگشت به محل کار وی بوده و او را تحت فشار قرار می‌دهد که نگران‌کننده است.

این مسئول با بیان اینکه طبق گزارش‌های داده شده در برخی از ادارات استان، آبدارخانه ادارات کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و پذیرایی توسط نیروی خدمات انجام می‌شود، تصریح کرد: وظیفه همیاران سلامت در شرایط کنونی مهم و حساس بوده و حتی طبق بخشنامه اعلام شده، افرادی که در ادارات پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با اشاره به تشدید بازدید و نظارت‌ها در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همیاران سلامت در ادارات و سازمان‌های استان، ادامه داد: همیاران سلامت باید وظایف محول شده را یک توفیق الهی در شرایط خاص کرونایی تلقی کنند؛ زیرا نظارت و اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند نجات افراد را نجات دهد.

شاددل با تاکید بر رصد دقیق دانشگاه علوم‌پزشکی استان در خصوص ابتلای کارکنان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های استان به بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: با افرادی که در  ادارات پروتکل‌های بهداشتی کرونایی را جدی نگیرند و شمار مبتلایان شاغلان  به بیماری نیز روند افزایشی داشته باشد، برخورد خواهد شد و این موضوع به دقت مورد رصد قرار می گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha