• چهارشنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99051511367
  • خبرنگار : 50167

جذب ۳۹ نفر کادر تخصصی و درمانی در مدیریت درمان زنجان

جذب ۳۹ نفر کادر تخصصی و درمانی در مدیریت درمان زنجان

ایسنا/زنجان سازمان تامین اجتماعی به‌ منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه خود از طریق برگزاری آزمون کتبی، انجام مصاحبه و طی مراحل گزینش به‌ صورت استخدام پیمانی یا قراردادی در مراکز درمانی ملکی، افراد واجد شرایط را جذب کار و فعالیت خواهد کرد.

 هر ساله سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک نهاد عمومی و مردمی، نیروی تخصصی و انسانی مورد نیاز خود را از محل افت نیروی انسانی و نیز به لحاظ گسترش واحدهای بیمه‌ای و درمانی از طریق برگزاری آزمون جذب می‌کند.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی باید به‌صورت اینترنتی و از طریق درگاه‌های اعلام شده سازمان تامین اجتماعی و سازمان سنجش و آموزش کشور از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ مردادماه امسال نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

متقاضیان شرکت در این آزمون باید پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند که شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی نیاز است در گذشته دفترچه آزمون را از طریق درگاه‌های اعلام شده (tamin.ir) و (sanjesh.org) دانلود کرده و به صورت دقیق مطالعه و سپس اقدام به ثبت‌نام کنند.

برای اهمیت حفظ سلامت هم‌وطنان و متقاضیان و جلوگیری از هرگونه شیوع و یا احتمال ابتلا به بیمای کرونا، شرکت‌کنندگان از مراجعه مستقیم به ستاد مدیریت درمان و مراکز درمانی تابعه خودداری کرده و هرگونه نظرات و پیشنهادات خود را به سامانه پیامکی این مدیریت به شماره ۱۰۰۰۱۴۲۰۲۴۱ ارسال کنند.

بر اساس تبصره ۲ ماده ۲۱ قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران، ۲۵ درصد سهمیه‌های استخدامی به جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت و نیز خواهر و برادر شهید اختصاص دارد، لیکن این ۲۵ درصد سهمیه به ایثارگرانی اختصاص پیدا می‌کند که وضعیت شغلی آنان در فرایند ثبت‌نام و برگزاری آزمون استخدامی در سیستم سجایا به‌عنوان بیکار ثبت شده باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha