• چهارشنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99051511505

رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی:

جهاددانشگاهی مدیون نیرو و سرمایه انسانی خود است

جهاددانشگاهی مدیون نیرو و سرمایه انسانی خود است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: نیروی انسانی، جهاددانشگاهی مشهد را امروز به چنین جایی رسانده و این سازمان مدیون این نیرو و سرمایه انسانی است.

سیدعلی اکبر شمسیان، امروز ۱۵ مرداد ماه در مراسم برخط چهلمین سالگرد جهاددانشگاهی مشهد که در سالن شورای این سازمان برگزار شد، عنوان کرد: پایه و اساس جهاددانشگاهی نیز بر مبنای نیروی انسانی متعهد استوار شده است و این نیرو توانسته سازمان را جزو سلامت‌ترین‌ مجموعه‌های کشور قرار دهد.

وی افزود: اخلاق‌مداری در جهاددانشگاهی مشهد، ناشی از ثبات وضعیت جهاد است. ثبات باعث بروز ویژگی‌هایی می‌شود که یکی از آن‌ها ترویج اخلاق مداری در جامعه است. هیچ کس از همکاران ما جهاددانشگاهی را مسافرخانه نمی‌داند، اینجا خانه خودش است و همکاران ما در هر جایگاهی تلاش خواهند کرد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: محیط جهاد به شکلی است که آدم‌ها را به شکل خودش در می‌آورد و هنوز ویژگی‌های خوب و ممتاز این سازمان به کاستی‌هایش می‌چربد. در حال حاضر دو مشکل اصلی در کشور وجود دارد که یکی اشتغال و دوم مسئله کووید-۱۹ است.

وی تاکید کرد: با کمکی که شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد به ایجاد آزمایشگاه کووید-۱۹ جهاددانشگاهی داشته است، از ابتدای شروع به کار این مرکز تا پایان تیرماه ۱۲هزار تست کرونا رایگان برای بیمارانی که از مرکز بهداشت آمده‌اند انجام شده و با ضرب و تقسیم ساده‌ای می‌توان به تاثیر کمکی که شورا و شهرداری در این راستا داشته است رسید.

شمسیان خاطر نشان کرد: آقای دکتر معین فرشچیان، عضو هیأت علمی گروه پژوهشی سلول‌های بنیادی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و دکتر جواد براتی، مدیر گروه پژوهشی اقتصاد گردشگری پژوهشکده گردشگری این سازمان، جهادگران نمونه کشوری از خراسان رضوی شدند که  هردو جهادگر نمونه با سابقه خدمتی زیر ده سال هستند و این نشان می‌دهد، نیروهای جوان ما هم در مسیر درستی هستند و این نکته خوبی است و می‌شود به آن بالید. کسانی به جهاد دانشگاهی آمده‌اند می‌توانند جانشنیان شایسته‌ای برای گذشتگان این سازمان باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha