• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99051612168
  • خبرنگار : 50204

نماینده سابق مجلس:

ایسنا هیچگاه از مسیر اصلی اطلاع‌رسانی خارج نشده است

ایسنا هیچگاه از مسیر اصلی اطلاع‌رسانی خارج نشده است

ایسنا/مرکزی نماینده سابق مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاری رسالت ارزشمندی است و خبرگزاری ایسنا به خوبی این رسالت را به انجام رسانده است.

محمد حسینی امروز پنجشنبه 16 مردادماه به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ و ۱۷ مرداد، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی و روز خبرنگار با حضور در این خبرگزاری اظهار کرد: اعضای جهاد دانشگاهی اقدامات خوبی را برای رفع مشکلات کشور انجام می‌دهند که شایسته تقدیر است.

حسینی بیان کرد: با توجه به وجود سیستم های آموزشی کلاسیک در کشور، نیاز بود یک مرکز به عنوان مرکزی راهبردی و سیاست‌گذار در حوزه آموزش عالی و درمان ورود پیدا کند که جهاد دانشگاهی این نقش را به خوبی ایفا کرد و در این ۴۰ سال فعالیت های خوبی در این راستا توسط جهاددانشگاهی از جمله در حوزه سلول های بنیادی و درمان ناباروری انجام شده است.

وی توجه جهاد دانشگاهی به عرصه پژوهش و تحقیقات کاربردی را ارزشمند دانست و افزود: تحقیقات زیادی در کشور ما انجام می شود ولی متاسفانه بسیاری از این تحقیقات در کتابخانه ها آرشیو می شوند و این مسئله نشان می دهد که برخی مدیران به تحقیق عقیده ای ندارند یا اصراری بر اجرای نتایج تحقیقات ندارند در حالی که در کشورهای پیشرفته دنیا توجه به تحقیق و اقدام بر اساس نتایج تحقیقات کاربردی یک اصل است.

وی در خصوص روز خبرنگار نیز اظهار کرد: خبرنگاری رسالت ارزشمندی است و خبرگزاری ایسنا به خوبی این رسالت را به انجام رسانده و برخلاف برخی که به دنبال استفاده های سیاسی از عرصه رسانه هستند، خبرگزاری ایسنا هرگز از حوزه اصلی اطلاع رسانی خارج نشده و علیرغم وجود مشکلات به دنبال جلب رضایت اشخاص خاص نیست.

نماینده سابق مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت روشنگری افکار عمومی درخصوص شایعه پراکنی ها و اخبار غلطی که دشمنان از طریق رسانه های بیگانه علیه کشور منتشر می کنند، افزود: آنها با انتشار اینگونه اخبار به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام و کاهش حس اعتماد و امید در کشور هستند و رسانه های داخلی باید با تحلیل این اقدامات و اینگونه اخبار، واقعیت ها را برای مردم به نمایش گذاشته و اجازه ندهند دشمنان در این توطئه افکنی ها موفق شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha