• دوشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99052014362
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار:

راه‌اندازی دو ناحیه صنعتی در اردستان نوید سال جهش تولید است

راه‌اندازی دو ناحیه صنعتی در اردستان نوید سال جهش تولید است

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: راه‌اندازی دو ناحیه صنعتی در دهستان علیا و برزاوند اردستان نوید سال جهش تولید در شهرستان را می‌دهد.

حمیدرضا تأملی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز با توجه به وضعیتی که در شهرک و نواحی صنعتی شهرستان وجود دارد در توسعه آن‌ها با محدودیت مواجه هستیم و علی‌رغم اینکه شرکت شهرک‌ها قول توسعه آن را داده، زمین‌های بلااستفاده‌ای که از تاریخ مهلت آن‌ها گذشته است نیز باید تعیین تکلیف و در صورت اجبار خلع ید شود.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یکی از بازوهای قدرت اقتصادی هر منطقه اثرات مثبت فراوانی نظیر کاهش نرخ بیکاری، بهبود اقتصاد و اعتبار و اعتماد به دستاوردهای تولیدات داخلی را به همراه دارد، افزود: با تصویب شورای سرمایه‌گذاری شهرستان راه‌اندازی دو ناحیه صنعتی در دهستان علیا و برزاوند اردستان نوید سال جهش تولید در شهرستان را می‌دهد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در حال حاضر یک شهرک صنعتی اردستان و دو ناحیه صنعتی زواره و مهاباد در شهرستان فعال است تصریح کرد: از آنجایی که واحدهای کوچک و زودبازده نقش بسیار مهمی در جهش تولید دارند تمام تلاش‌ها برای تحقق شعار سال و کمک به بهبود اقتصاد در منطقه و اشتغال‌زایی معطوف شده است.

تأملی با بیان اینکه تیم مدیریتی شهرستان به هماهنگی خوبی برای حمایت از سرمایه‌گذار رسیده است، گفت: به عنوان مثال در حال حاضر هیچ پرونده‌ای در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان وجود ندارد که معطل مانده باشد و در سه سال گذشته ۳۳ جواز تأسیس واحد صادر شده است.

وی با بیان اینکه امروز در سطح شهرستان اردستان با تلاش‌هایی که همه مسئولان انجام دادند و تمام زیرساخت‌ها در زمینه‌های برق، مخابرات، آب، محیط زیست و... انجام شده و هیچ مانعی برای ورود سرمایه‌گذار وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد؛ شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای پیش رود که سرمایه‌گذاران بتوانند در آن فعالیت و برنامه‌ریزی داشته باشند. نبود اطمینان سرمایه‌گذار از شرایط کشور مهم ترین مشکل جذب سرمایه گذار است که دلایل مختلفی از جمله تحریم‌ها و قوانین دست و پاگیر دارد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه سیل‌های چند سال گذشته خرابی‌هایی را به قنات‌های شهرستان اردستان وارد کرده، گفت: با پیگیری‌ نماینده مردم اردستان در مجلس مبلغ ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت قنوات شهرستان از سازمان برنامه و بودجه تخصیص پیدا کرده بود که تاکنون ۵۰ درصد این مبلغ تخصیصی، نقد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha