• پنجشنبه / ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99052317031
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون استاندار اردبیل:

حرکت در مسیر سرمایه گذاری نیازمند رفع موانع است

حرکت در مسیر سرمایه گذاری نیازمند رفع موانع است

ایسنا/اردبیل معاونت هماهنگی و امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: ادارات به وظایف خود در تسریع سرمایه گذاری ها عمل کرده و مسیر و موانع را برای سرعت گرفتن سرمایه گذاری باز نمایند.

ارژنگ عزیزی ۲۳مرداد به همراه فرماندار پارس آباد در بازدید از ناحیه صنعتی شهرستان اظهار کرد:  امروز در قالب کارگروه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید به درخواست فرماندار شهرستان پارس آباد  حاضر  و مصوبات سفر اخیر استاندار در خصوص حل مشکلات آب ناحیه صنعتی و روشنایی معابر و  آنتن دهی موبایل مورد بررسی قرار گرفت.


 وی با بیان اینکه مشکلات این واحدها با حضور مدیران کل و نمایندگان ادارات آنها در شهرستان مورد بررسی واقع شده است ،تصریح کرد:  انتظار میرود هر دستگاه به وظایف خود در تسریع سرمایه گذاریها عمل کند و مسیر و موانع را برای سرعت گرفتن سرمایه گذاری باز نماید نه اینکه خدای نکرده موانعی ایجاد کند.

وی افزود: امروز مقرر شد تا هفته آتی مشکل آب و روشنایی معابر این ناحیه حل شده و مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی در خصوص تسهیلات بانکی و مشکل وثیقه بانکی با مصوباتی که انجام دادیم بزودی رفع شود.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در بازدیدی که از طرح سرمایه گذاری کارخانه رب گوجه فرنگی شرکت کشت و صنعت مغان داشت از بهره برداری رسمی این کارخانه در هفته دولت خبر داد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از دو کارخانه بزرگ رب گوجه فرنگی با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تنی در حال احداث در منطقه، کشاورزان دغدغه فروش و فشار بازار و زیان دهی نخواهند داشت.

عزیزی خاطرنشان کرد: کارخانه رب کشت و صنعت در فاز اول با ظرفیت ۸۰۰ تن در روز و با سرمایه گذاری ۲۴ میلیاردی برای بیش از ۶۰ نفر اشتغالزایی پایدار ایجاد نموده و باعث متعادل شدن قیمت و تنظیم بازار محصولات گردیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha