• دوشنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99052719787

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای یزد تاکید کرد

معماری سازمانی لازمه اصلاح ساختار مدیریت شهری در یزد

معماری سازمانی لازمه اصلاح ساختار مدیریت شهری در یزد

ایسنا/یزد رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد هم‌افزایی درون سازمانی است گفت: اصلاح ساختار در شهرداری یزد مستلزم توجه به معماری سازمانی است.

«حمیدرضا قمی» در ۱۰۴ جلسه کمیسیون شهر هوشمند که با حضور دیگر اعضای این کمیسیون برگزار شد، با بیان این‌که توسعه و تقویت مدیریت شهری مستلزم همکاری و هم افزایی درون سازمانی است،‌ اظهار کرد: معماری سازمانی از جمله مولفه‌های حائز اهمیت برای ساماندهی مدیریت شهری در یزد است.

وی افزود: امروزه تکنولوژی، عبور و مرور، آلودگی و ترافیک، بی‌رویه مصرف شدن منابع انرژی محدود سلامت جامعه را مورد تهدید قرار داده است و زندگی اجتماعی هم تحت تاثیر هجمه بدون برنامه فناوری جدید است.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با بیان این‌که نهضتی جدید لازم است که شکل شهرنشینی را تغییر داده و نیاز افراد را متناسب با شرایط روز رفع کند، گفت: شفافیت در حوزه مدیریت شهری و برخورداری مساوی مردم از امکانات، نهضتی به نام شهر هوشمند را شکل می‌دهد.

قمی راه حل مشکلات مدیریت شهری را هوشمندسازی و ایجاد معماری سازمانی دانست و بیان کرد: معماری سازمانی قبل از هر چیز به معنای بهینه سازی ظرفیت های موجود برای تدوین برنامه بروز ویژه مدیریت شهری در شهرداری یزد است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در پایان با بیان این‌که یزد در نظر دارد الگوی مدیریت شهری واحد را در کشور پیاده کند، بیان کرد: برای رسیدن به ایده آل‌های مدیریت شهری عناصر مختلف باید در خصوص این مهم به درک مشترک برسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha