• دوشنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99052720091

ابراز نگرانی مسئولان از افزایش کرونایی‌ها در مهمانشهر تفت

ابراز نگرانی مسئولان از افزایش کرونایی‌ها در مهمانشهر تفت

ایسنا/یزد افزایش آمار کرونایی‌های مهمان‌شهر تفت در نشستی پیرامون مشکلات این مهمانشهر مطرح و برنامه‌ریزی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در این مهمانشهر در دستور کار متولیان امر قرار گرفت.

«سعید پرویزی» مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در این نشست تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اقداماتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مهمان شهر انصار تفت و سایر مهمان شهرهای استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: توزیع رایگان اقلام بهداشتی در چند مرتبه بین ساکنان و گندزدایی معابر و محل‌های تجمع اتباع ساکن و تجهیز مرکز بهداشت مهمان شهر انصار به اقلام موردنیاز برای غربال‌گری از جمله اقدامات این اداره کل در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین اتباع ساکن این مهمان شهر و سایر مهمان شهرهای استان بوده است.

وی در مورد دیگر اقدامات این اداره کل، تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته و توزیع اقلام رایگان از شیوع گسترده ویروس کرونا در بین مهاجرین و اتباع خارجی ساکن در استان جلوگیری شده و در مقایسه آماری بین مبتلایان به این ویروس در بین اتباع و هم شهریان در استان عملکرد این اداره کل مشهود است.

پرویزی به ممنوعیت هرگونه تجمع در مهمان‌شهرهای استان اشاره و بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته برپایی هرگونه مراسم و تجمع در مهمان شهرهای استان ممنوع بوده و در صورت گزارش تخلف بر اساس قوانین و مقررات تعیین‌شده با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی در رابطه با بعضی از مشکلات مطرح‌شده پیرامون حضور اتباع غیرمجاز در شهرستان و سکونت اتباع در نقاطی خارج از مهمان شهر، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان تفت و سایر نقاط استان باید برای امور کاری خود از اتباع مجاز و شناسنامه‌دار استفاده کرده و برای جلوگیری از بروز مشکلات برای خود و سایر همشهریان از اجاره منازل مسکونی خود به اتباع بپرهیزند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری به برنامه‌ریزی این اداره کل در راستای جلوگیری از سکونت اتباع در مناطقی از شهرستان‌های استان به‌جز مهمان شهر مخصوص سکونت اتباع، خبر داد.

«علیرضا نوکار» فرماندار تفت در ابتدای این نشست پیرامون مشکلات مهمانشهر این شهرستان، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مهمان‌شهر انصار تفت، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و دستگاه‌های ذی‌ربط اقداماتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مهمان شهر انصار در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری تفت، وی  به بعضی از مشکلات حضور اتباع در شهرستان ازجمله سکونت در مناطقی به‌جز مهمان شهر انصار اشاره و خواستار پیگیری مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان و اتخاذ تدابیری برای رفع این موضوع شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha