• سه‌شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99052820514
  • خبرنگار : 50204

دری نجف آبادی:

کسی حق ندارد بگوید عزاداری نکنید/آل سعود و اسرائیل کروناهای سیاسی دنیا هستند

کسی حق ندارد بگوید عزاداری نکنید/آل سعود و اسرائیل کروناهای سیاسی دنیا هستند

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه ملت ایران با یاحسین(ع) و یازهرا(س) زنده است و انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب و نهضت حسینی(ع) است، گفت: عزاداری محرم با رعایت پروتکل ها باید با قوت ادامه داشته باشد و کسی حق ندارد بگوید عزاداری نکنید.

آیت الله دری نجف آبادی شامگاه گذشته 27 مردادماه، در مراسم تجلیل از فعالین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به ملت ایران هویت و شخصیت داد چراکه این انقلاب شخصیت ساز و هویت ساز است. دنیای اسلام طی یک قرن اخیر  با کمبود شخصیت های متعهد، انقلابی، آینده نگر، فعال در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ولایی، هوشیار و ... مواجه بوده ولی انقلاب اسلامی این خلاء را به خوبی پر کرد.

وی با اشاره به جنایت‌های صهیونیست‌ها در طول تاریخ افزود: یهودیان از ابتدا تنها مالک چهار درصد از زمین های فلسطین بودند، اما در حال حاضر این مالکیت به ۹۴ درصد از زمین های قدس رسیده که این افزایش  نشان دهنده اوج جنایت‌ها و زورگویی‌های رژیم غاصب صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: یکی از اقدامات جبهه های استکباری در منطقه اسلامی به رسمیت شناختن رژیم رسمی کودک کش و جنایتکار صهیونیستی از سوی رژیم خائن امارات به دستور و دعوت ترامپ است که  این حماقت امارات، خیانت به آرمان فلسطین است و بدون شک ضرر آن را خواهند دید.

دری نجف آبادی، امارات و سایر کشورهای همچون او را درخت های بی ریشه ای دانست که با اینگونه اقدامات ماهیت پلیدشان نمایان می‌شود.

وی ادامه داد:  مواضع انقلابی و به حق مسئولین جمهوری اسلامی در چند روز گذشته سبب شد، اماراتی ها گزافه گویی هایی علیه ایران داشته باشند ولی باید این را بدانند که اگر کوچکترین غلطی علیه ایران مرتکب شوند با پاسخ سخت و کوبنده جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد. روحانیت، علمای شیعه و ملت غیور ایران زیر بار ذلت نخواهد رفت و این جنایت امارات خیانت به اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: امروز ویروس کرونا از یک طرف آسیب هایی به جوامع بشری وارد کرده و از طرف دیگر امارات، رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی به عنوان  کروناهایی سیاسی آسیب هایی به جامعه بشری وارد می کنند که برای مبارزه با این کروناهای سیاسی وظیفه داریم روحیه انقلابی، فداکاری و ایثار را در جامعه تقویت کنیم.

دری نجف آبادی در خصوص ماه محرم بیان کرد: هیچکس حق ندارد بگوید عزاداری امام حسین(ع) برگزار نشود بلکه عزاداری ها باید با رعایت پروتکل ها با قوت ادامه داشته باشد چراکه ملت ایران با یا حسین(ع) و یا زهرا(س) زنده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha