• پنجشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ / ۲۱:۲۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99053022878
  • خبرنگار : 50022

پدر شش قلوهای البرزی:

روز اول یک میلیون تومان هزینه پوشک ۶ قلوها شد/مستأجرم و دیگر نمی‌توانم در خانه فعلی بمانم

روز اول یک میلیون تومان هزینه پوشک ۶ قلوها شد/مستأجرم و دیگر نمی‌توانم در خانه فعلی بمانم

ایسنا/البرز پدر شش قلوهای تازه متولد شده البرزی گفت: خانواده‌ سه نفره ما حالا ۹ نفره شده و این وضعیت سکونت در آپارتمانی که در آن ساکن هستم را دشوار کرده است.

سلیمان طلبی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه روز گذشته ۲۹ مرداد ماه شش فرزندم که سه پسر و سه دختر هستند در بیمارستان کمالی کرج متولد شدند گفت: شش قلوها به دلیل زایمان زودرس فعلا باید در بیمارستان بمانند اما مادر شش قلوها فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد.

طلبی ادامه داد: روز اول یک میلیون تومان برای پوشک بچه‌ها هزینه شد، من کارگر فصلی هستم و اگرچه به خدا امید دارم اما اگر از خانواده من حمایت نشود قادر به تأمین هزینه‌ها نخواهم بود.

وی افزود: ما در آپارتمانی اجاره‌ای در فردیس زندگی می‌کنیم و حالا که جمعیت خانواده سه نفره ما ۹ نفره شده سکونت در آپارتمانی که در آن ساکن هستیم هم دشوار شده است.

حمایت استاندار البرز از ۶ قلوهای البرزی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز هم در این خصوص گفت: با دستور استاندار محترم البرز تا یک سال هزینه شش قلوها پرداخت می شود و مساعدت لازم برای تامین ودیعه مسکن آنها صورت می گیرد.

محمدرضا جهانشاهلو با اشاره به اینکه روز گذشته یک پدر و مادر البرزی در یکی از بیمارستان های استان صاحب فرزندان شش قلو شده اند، افزود: پیش از تولد، مادر این نوزادان در یکی از بیمارستان های استان به صورت رایگان بستری شده و اکنون مادر و فرزندان تحت مراقبت هستند.

وی ادامه داد: قبل از به دنیا آمدن این نوزادان مبلغ سه میلیون تومان به پدر آنها داده شده و اکنون نیز برای هر نوزاد یک میلیون تومان از سوی استانداری واریز می شود.

جهانشاهلو گفت: با توجه به اینکه پدر نوزادان اعلام کرد که فاقد مسکن است، طبق دستور استاندار محترم در خصوص ودیعه مسکن آنها نیز مساعدت لازم صورت می گیرد.

وی افزود: همچنین با دستور دکتر شهبازی، تا یک سال هزینه های نوزادان اعم از درمان، پوشک و شیر خشک توسط دستگاه های اجرایی استان تامین می شود.

این مسئول گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری جمعیت کم، مقهور واقع می شود. امروز در دنیا آن کشورهایی که جمعیت‌های زیادی دارند، به برکت آن به خیلی امکانات دست یافته‌اند. چین یک نمونه‌ است، هند یک نمونه‌ است. با این که مشکلاتی هم دارند اما در عین حال خود این جمعیت زیاد به عنوان یک ارزش اجتماعی، ارزش سیاسی، یک ارزش بین‌المللی برای آنها توانسته موفقیت‌هایی را به وجود بیاورد. بنا بر این نسل باید افزایش پیدا کند؛ این که من تکرار می‌کنم، تأکید می‌کنم، به خاطر این است.

شایان ذکر است خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) هم آمادگی ایجاد پل ارتباطی میان هموطنان گرامی که تمایل دارند به این خانواده کمک کنند را دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha