• یکشنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99061611754

معاون امور حوزوی سازمان مدارس صدرا:

آینده مدارس صدرا با تشکیل زنجیره تربیتی بسیار روشن است

 آینده مدارس صدرا با تشکیل زنجیره تربیتی بسیار روشن است

ایسنا/خراسان شمالی معاون امور حوزوی سازمان مدارس صدرا گفت: با تأسیس مدارس ابتدایی علوم و معارف اسلامی به دنبال تشکیل زنجیره تربیتی در مدارس کشور هستیم و آینده این مدارس را بسیار روشن می‌بینیم.

حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی سیرت، امروز ۱۶ شهریور، در بازدید از مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در خراسان شمالی، اظهار کرد: والدین دانش آموزان برای تربیت بهتر و آشنایی فرزندانشان با معارف و علوم اسلامی و امید به آینده‌ی بهتر فرزندانشان، آن‌ها را در مدارس صدرا ثبت‌نام می‌کنند که عملکرد بسیار خوب این مدارس توانسته است رضایت‌مندی خانواده‌ها را جلب کند.

وی بیان کرد: دغدغه همه خانواده‌ها آموزش بهینه دانش آموزان همراه باتربیت اسلامی است و سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا تلاش می‌کند تا بتواند این مدارس را به‌عنوان الگویی مناسب به دیگر مدارس کشور معرفی کند.

معاون امور حوزوی سازمان مدارس صدرا، تصریح کرد: ایجاد فضای سالم و تربیت محور، سیر تربیت اسلامی به خانواده‌های ایرانی و پرورش نیروهای انقلابی و کارآمد برای تصدی پست‌های کلیدی و مهم کشور از اهداف مهم تأسیس مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا است.

وی اظهار کرد: آموزش‌وپرورش متصدی ارتقاء سطح علمی و تربیتی دانش آموزان است، اما آن‌گونه که باید، نتوانسته است درزمینه پرورش و تربیت اسلامی دانش آموزان مؤثر واقع شود.

حجت‌الاسلام حسینی سیرت با انتقاد از جزیره‌ای عمل کردن در آموزش‌وپرورش افزود: خلاء برنامه‌ریزی صحیح در امر پرورش نیروهای انسانی متعهد به اسلام و انقلاب، سازمان تبلیغات اسلامی را بر این داشت تا با راه‌اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در سرتاسر کشور بتواند به‌طور سیستمی دغدغه تربیت و پرورش نیروهای انقلابی را مرتفع کند.

وی تأکید کرد: عملکرد مناسب مدیران و معلمان مدارس صدرا درزمینه ایجاد انگیزه قوی در دانش آموزان برای ارتقاء سطح دانش علمی همراه باانگیزه‌های انقلابی و مذهبی برای کارسازی نیروهای انقلابی برای آینده کشور امری ضروری است و بحمدالله تاکنون خروجی‌های بسیار خوبی از این مدارس شاهد بوده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha