• یکشنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۱:۲۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99061612082
  • خبرنگار : 50175

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد:

مدیران فرهنگ رعایت اصول بهداشتی را به دانش آموزان در مدارس آموزش دهند

مدیران فرهنگ رعایت اصول بهداشتی را به دانش آموزان در مدارس آموزش دهند

ایسنا/لرستان مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: مدیران فرهنگ رعایت اصول بهداشتی و ایمنی را به دانش آموزان در مدارس آموزش دهند.

محمد مهرافزون در جلسه با مدیران مقطع ابتدایی که امروز ۱۶ شهریورماه در سالن کنفرانس اداره آموزش‌وپرورش بروجرد برگزار شد، ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسب ایام شهادت سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) بیان نمود: مدیران مدارس به هر نحوی که می‌توانند دانش آموزان را به سمت یادگیری سوق دهند و برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری مناسبی طبق این شرایط اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: هر مدیری شرایط محیط فیزیکی و تحصیلی دانش آموزان مدارس خود را بسنجند و هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی را مطابق شرایط در نظر بگیرند تا آسان‌تر به هدف‌های متعالی آموزشی و پرورشی دست یابند.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: یاد دادن مسائل بهداشتی و ایمنی دانش آموزان با توجه به شرایط وضعیت بیماری کرونایی یکی از نکاتی است که مدیران می‌بایست نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند و مدیران فرهنگ رعایت اصول بهداشتی و ایمنی را به دانش آموزان آموزش دهند.

مهرافزون اضافه کرد: امروز مدیران ما باید نظاره‌گر خوبی بر روی معلمان مدارس باشند تا با افت تحصیلی دانش آموزان روبرو نشویم و رسالت معلمی با دقت و تدبیر بیشتری به پایان برسد.

وی بیان کرد: مدیران در شرایط کرونایی از لحاظ مالی، وسایل ضدعفونی و بهداشتی از هرکسی که می‌توانیم کمک بگیرند و هیچ‌گونه شرایط اجباری برای حضور دانش آموزان در مدرسه برای اولیا فراهم نکنند.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد ادامه داد: کار مدیران در این شرایط سخت بسیار حساس و دقیق باید باشد تا بتوانیم برای مقابله با این بیماری برنامه‌ریزی نظام‌مند و هدفمندی داشته باشیم و در این شرایط نیاز است تا همکاری اولیا و شورای انجمن اولیا بهتر و کارآمدتر از سال گذشته برقرار شود.

مهرافزون تأکید کرد: با توجه به اینکه مدیران مسئولین تام‌الاختیار مدارس شهرستان بروجرد هستند لازم است تدابیر نظام‌مند، دقیق و با هدف‌های پیش‌بینی‌شده‌ای برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقابله با شرایط کرونایی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha