• پنجشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99062015362
  • منبع : نمایندگی اردبیل

بار رای اکثریت اعضای مجمع؛

علیرضا فتحی نیا رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل شد


علیرضا فتحی نیا رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل شد

ایسنا/اردبیل مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اردبیل با حضور اعضا برگزار و با اکثریت آرا علیرضا فتحی‌نیا به عنوان رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل به مدت چهار سال انتخاب شد.


۲۰ شهریور در این مجمع که هیچ یک از مدیران فدراسیون بسکتبال حضور نداشتند، اعضای مجمع از 16 رای ماخوذه با دادن 16 رای قاطع علیرضا فتحی‌نیا را به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب کردند تا فعالیت خود را در این هیئت آغاز کند.
رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل با ارائه برنامه‌های خود در چهار حوزه استعدادیابی، تامین زیرساخت‌ها، جذب اسپانسر و فعال‌سازی رشته بانوان اظهار کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا در حوزه استعدادیابی و پرورش نیروها و پایش علاقمندان به بسکتبال در مقاطع سنی مختلف اقدامات موثری را انجام دهیم.
علیرضا فتحی‌نیا خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت آموزش و پرورش و همچنین دانشگاه‌ها تلاش می‌کنیم تا پشتوانه خوبی را برای رشته بسکتبال استان اردبیل تدارک ببینیم تا در سال‌های آینده هیچ نارسائی در معرفی ورزشکاران مستعد این رشته در سطح ملی و استانی فراهم نیاید.
وی ضرورت جذب اسپانسر را در این رشته ورزشی با تدارک امکانات سخت‌افزاری یادآور شد و بیان کرد: در جذب اسپانسر و همچنین آماده‌سازی اماکن ورزشی سعی می‌کنیم تا به تعهداتمان عمل کنیم به طوری که از هم اکنون رایزنی با شرکت دخانیات و همچنین شرکت آرتاویل تایر انجام شده تا با حضور مدیران این مجموعه‌ها در هیئت رئیسه کمک و مساعدت به این رشته ورزشی را شاهد باشیم.
رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل ضرورت راه‌اندازی خانه بسکتبال را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: امیدواریم این خانه مامن مناسبی برای بسکتبالیست‌ها باشد تا با حضور در این مکان توان و استعداد خود را به نمایش بگذارند.
فتحی‌نیا به برنامه تربیت نیروی انسانی و معرفی ورزشکاران توانمند در عرصه ملی و بین‌المللی اشاره و تصریح کرد: سعی‌مان را خواهیم کرد تا در سال آینده تیمی از استان در مسابقات لیگ یک کشور حضور یابد و برای دو سال آینده نیز هدفگذاری کردیم تا تیمی از اردبیل در لیگ دسته یک بسکتبال کشور حاضر باشد.
وی حمایت از باشگاه‌ها و همچنین تیم‌های محلی را مهم ارزیابی کرد و افزود: از دل این فضاها بهترین و مستعدترین نیروها جذب بسکتبال شده و ما به راحتی می‌توانیم در این مسیر گام‌های جدی برداریم.
رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل با اشاره به توجه به بسکتبال بانوان بیان کرد: قطعا اسپانسرها در حمایت از تیم‌های ورزشی بسکتبال بانوان در صحنه حضور خواهند داشت تا ما نیز با توجه به استعدادهای موجود در این بخش کارها را به پیش ببریم.
فتحی‌نیا خاطرنشان کرد: با پرورش استعدادها و ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه ورزش بسکتبال به شکل همگانی و جذب اسپانسر و حمایت از بانوان قطعا آینده بسکتبال استان روشن و امیدبخش خواهد بود.
در پایان این مجمع اعضا به رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل اختیار دادند تا ظرف 15 روز اعضای هیئت رئیسه بسکتبال استان اردبیل را معرفی کرده و مدیر کل ورزش و جوانان احکام آنها را صادر کند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha