• جمعه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99062115750

شهردار زاهدان از ساماندهی ورودی های شهر زاهدان خبر داد

شهردار زاهدان از ساماندهی ورودی های شهر زاهدان خبر داد

ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار زاهدان از ساماندهی ورودی های شهر زاهدان خبر داد و گفت: ساماندهی ورودی های شهر زاهدان در دست اقدام است و با توجه به اهمیت ورود گردشگران استانی و کشوری از این مسیر، اولویت با این ورودی می باشد.

‌عبدالقادر پربار اظهار کرد: این ورودی جزو اولین پروژه‌های اولویت دار شهرداری زاهدان می باشد و لوله کشی و تامین آب مورد نیاز فضای سبز، نخاله برداری و آسفالت آن انجام شده است؛ همچنین المان دوازه قرآن با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در این محدوده، در حال انجام می باشد.

وی در ادامه افزود: ورودی از مسیر خاش هم اکنون در حال انجام عملیات پیاده‌رو سازی، جدول گذاری و... می‌باشد که می‌بایست تا پایان سال، طبق زمانبندی ارائه شده توسط پیمانکار انجام و به نتیجه مورد انتظار برسد.

شهردار زاهدان اضافه کرد: ورودی زاهدانداز سمت میرجاوه، جدول‌گذاری، آسفالت و فضای سبز آن تا خارج از محدوده بدلیل وجود سازمان آرامستان و منابع آب، انجام گردید؛ همچنین ورودی شهر از سمت بلوار فرودگاه تا خیابان خیام پیمانکار آن، مشخص و بخشی از برش آسفالت جهت تعویض جدول شروع و در حال تجهیز کارگاه و تامین مصالح می باشد.

وی گفت: انتظار می رود در ورودی شهر از سمت کرمان_ مشهد با بهره‌گیری از خرد جمعی و همکاری دستگاه‌های مرتبط همچون میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان، منابع طبیعی و آبخیزداری، شهرداری و... چشم اندازی زیبا، فضای شاد و مفرح جهت رفاه حال شهروندان و استراحت گردشگران بوجود آید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha