• یکشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99062317084
  • خبرنگار : 50214

تشکیل دبیرخانه طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» در استان یزد

تشکیل دبیرخانه طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» در استان یزد

ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: در تداوم اجرای طرح پر خیر و برکت «هر کارمند، حامی فرزند معنوی»، دبیرخانه این طرح در محل استانداری یزد تشکیل شد.

«محمد شجاعان» با اشاره به فراخوانی مجدد طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» با شعار «هیچ فرزندی در سراسر ایران اسلامی از ایتام و محسنین بدون حامی نباشد»، گفت: در تداوم اجرای طرح پر خیر و برکت «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» دبیرخانه این طرح در محل استانداری یزد تشکیل شد.

وی افزود: این طرح از کارهای مهم و ماندگار در مسیر خدمت‌رسانی به نیازمندان به‌ویژه ایتام تحت حمایت کمیته امداد و فرزندان نیازمند (محسنین) است که امید است با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های استانی به سرانجام و نتیجه برسد.

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» از طریق هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها وادارات و استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند و یتیم اجرا می‌شود.

وی با بیان این که دبیرخانه این طرح با مسئولیت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد تشکیل‌ شده است، تصریح کرد: ایجاد دبیرخانه متناظر در تمام فرمانداری‌ها مورد انتظار است، بیش از ۴۰ هزار کارمند در استان یزد مشغول خدمت هستند و امیدواریم تمامی آنان در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

شجاعان با اشاره به این که ادارات کمیته امداد در سراسر استان و همچنین دبیرخانه این طرح در استانداری آماده پاسخگویی به دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در این طرح خداپسندانه هستند، یادآور شد: بیش از چهار هزار نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم از حمایت نیکوکاران یزدی از حمایت حامیان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

به گفته این مسئول، طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های موفق این نهاد است، مردم خداجوی استان می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

وی یادآور شد: سامانه اکرام نیز ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، شجاعان در پایان نیز خاطرنشان کرد: سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷، کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷*تلفن همراه، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه همچون سنا و سکه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha