• پنجشنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99062720983
  • خبرنگار : 50228

مدیرعامل باشگاه احتشام گستر اهواز:

حق خوزستان را از فدراسیون کشتی بگیرید

حق خوزستان را از فدراسیون کشتی بگیرید

ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه لیگ برتری کشتی احتشام گستر اهواز با بیان این که کشتی گیران ما به جای این که درس بخوانند به سمت ورزش آمدند اما متاسفانه هیچ کدام از آن ها حمایت نمی شوند، گفت: به قهرمان جهان ما حتی یک موتورسیکلت هم داده نمی شود.

کوروش لرستانی در نشست امروز، پنجشنبه ۲۷ شهریور سیدکریم حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس با اعضای هیات کشتی خوزستان و ورزشکاران این رشته، اظهار کرد: برای حضور تیم احتشام گستر در لیگ برتر تیمی را تشکیل دادیم که بزرگ تیم ما ۱۶، ۱۷ سال سن دارد و با این شرایط می خواهیم با تیم ایران مالی کشتی بگیریم که نفرات آن ملی پوش هستند. البته ما به هیچ عنوان برای کسب سکو نمی جنگیم ولی مربی بزرگی به اسم نیکونهادحسینی را داریم که به فکر کشف استعدادها است.

به گزارش ایسنا، وی خطاب به نماینده اهواز گفت: کشتی گیران ما به جای این که درس بخوانند به سمت ورزش آمدند اما متاسفانه هیچ کدام از ورزشکاران ما حمایت نمی شوند. البته رضازاده در وزنه برداری، قهرمان جهان می شود و کلی درآمد نصیب او می شود و بلوار به نام او نامگذاری می کنند ولی بعد به قهرمان جهان ما در خوزستان یک موتورسیکلت هم داده نمی شود.

مدیرعامل باشگاه لیگ برتری کشتی احتشام گستر اهواز عنوان کرد: این که مربی ما پس از سال ها تلاش در خانه باشد و بیکار باشد، یعنی خوزستانی ها حامی ندارند. چرا در فدراسیون کشتی، خوزستانی ها صاحب کرسی نیستند؟

وی خطاب به عضو خوزستانی فراکسیون ورزش مجلس، گفت: تیم ملی از اسفندماه سال گذشته نه سفر خارجی و نه اردو داشته است و بعد فدراسیون به ما می گوید برای حضور در لیگ برتر باید ۳۵ میلیون تومان ورودی بدهید. آقای علیرضا دبیر در کشتی یک اسطوره هست و امیدوارم شرایط تیم‌هایی چون تیم ما را که از نظر مالی ضعیف است را درک کند. ضمن این‌که لطفا به فدراسیون کشتی ورود کنید و حق خوزستان را بگیرید.

لرستانی ادامه داد: کشتی از نماینده خود در مجلس انتظار حمایت دارد و از این که از فولاد اکسین برای تیم داری در لیگ برتر حمایت کردید نیز از شما تشکر می کنم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha