• شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99062922020
  • منبع : نمایندگی همدان

جانشین فرمانده سپاه همدان خبر داد

افتتاح ۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی در استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس

افتتاح ۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی در استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس

ایسنا/همدان جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در هفته دفاع مقدس ۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی با هدف محرومیت‌زدایی و با همکاری بسیج سازندگی در استان همدان افتتاح می‌شود.

سردار مهدی فرجی شنبه ۲۹ شهریور در جمع خبرنگاران به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، درباره ویژه برنامه‌های این هفته در همدان بیان کرد: ویژه برنامه دیدار و تجلیل رهبر معظم انقلاب با جانبازان، پیشکسوتان، بسیجیان به صورت ویدئو کنفرانس از برنامه‌های ارزشمند هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه صبح‌گاه مشترک سوم مهرماه در مرکز آموزشگاه قدس با حضور فراگیران درجه‌داری و با سخنرانی وزیر سابق دفاع برگزار می‌شود، ادامه داد: این برنامه همزمان در ۱۰ شهرستان نیز اجرا خواهد شد. 

فرجی خاطرنشان کرد: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، غبارروبی از مزار شهدا در ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۵ در سطح استان، دیدار نخبگان ایثارگر و رزمنده نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان همدان در اول مهرماه و دیدار این قشر با استاندار همدان از دیگر برنامه های این هفته به شمار می آید.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه «اقتدار ۴۰» به مناسبت چهلمین سال بزرگداشت هفته دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس همدان با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در دستور کار است، مطرح کرد: تولید و ‌تهیه ۴۰ کلیپ درباره نقش همدان در دفاع مقدس با همکاری صداوسیما انجام می‌شود. 

فرجی اضافه کرد: افتتاح اردوگاه پارک کرامت که مرکز ترک اعتیاد است، از جمله برنامه‌های ارزشمند این هفته است و در هفته بسیج به بهره‌برداری خواهد رسید، ظرفیت این مرکز در ابتدا ۱۰۰ نفر بوده که تا ۵۰۰ نفر قابل افزایش و مکان آن شهرستان نهاوند است.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان در ادامه بیان کرد: در هفته دفاع مقدس ۳۲۲ برنامه در قالب ۱۸۰۰ فعالیت در سطح استان، نواحی و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: ارائه خدمات درمانی رایگان به آحاد مردم، برگزاری ۴۰۰ یادواره شهدا به صورت مجازی و حقیقی، برگزاری طرح اخوت، ارسال پیامک برای تمام اقشار مردم و بازگوکردن دستاوردهای ۴۰ سالگی دفاع مقدس و اجرای طرح مهر ولایت با هدف سرکشی به خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های این هفته است.

فرجی با بیان اینکه تجلیل از کادر درمانی از برنامه‌های مهم این هفته است، گفت: اجرای رزمایش ثامن در فضای مجازی، اجرای گشت رضویون که با هدف ایجاد امنیت در شهرها انجام می‌شود نیز از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در همدان است‌. 

وی با اشاره به اینکه استان همدان نقش ویژه‌ و ارزشمندی در دفاع مقدس داشته است، اظهار کرد: برگزاری نخستین جشنواره بومی محلی انگور در ۴ مهر در روستای اکنلو و نخستین جشنواره بومی محلی گردوی تویسرکان در این هفته انجام می‌گیرد.

فرجی با اعلام اینکه برنامه تجلیل از شهدای مدافع حرم ویژه شهید همدانی با حضور سخنران کشوری در ۱۶ مهرماه برگزار می‌شود، گفت: اعزام ۴۰۰ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم از برنامه‌های هفته پیش‌رو است.

وی از راه‌انداری کلینیک حقوقی با هدف «هر مسجد، یک حقوقدان» نام برد و گفت: این طرح با هدف رفع مشکلات آحاد مردم است، برنامه اعزام سفیران تولید به مدارس و فضاسازی ادارات نیز از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha