• شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۰:۲۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99062922233
  • منبع : نمایندگی اردبیل

در قالب جشنواره شهید رجایی؛

دستگاه‌های برتر در اردبیل تجلیل شدند


دستگاه‌های برتر در اردبیل تجلیل شدند

ایسنا/اردبیل آئین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی استان اردبیل برگزار شد.


در این مراسم که ۲۹ شهریور با حضور استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، با اهدای لوح سپاس و تندیس از مدیران دستگاه‌های اجرایی که در ارزیابی نهایی جشنواره شهید رجایی رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند، تجلیل و قدردانی شد.
ثبت احوال، راه و شهرسازی، دانشگاه محقق اردبیلی، اداره کل گمرکات و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستگاه‌های برتر سال 98 بودند که در جشنواره شهید رجایی با کسب بالاترین امتیاز عمومی و اختصاصی به عنوان برگزیده معرفی شدند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در این مراسم با تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تمام دستاوردها و موفقیت‌های خود را در عرصه داخلی و بین‌المللی از فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت دارد.
داود شایقی خاطرنشان کرد: همکاران ما در ماه‌های گذشته با جمع‌آوری اطلاعات، پایش و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها سعی کردند تا براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه‌های برتر و موفق استان را در ارائه خدمات به مردم شناسایی و معرفی کنند.
وی افزود: همه ساله شیوه‌های ارزشیابی دستگاه‌ها براساس برنامه اعلامی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی اعلام می‌شود که بر همین اساس به صورت دقیق و در یک فرآیند چند ماهه برنامه‌ها و اقدامات دقیق و کارشناسی در این حوزه به انجام می‌رسد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل نیز براساس این شاخص‌ها امتیاز کسب شده توسط دستگاه‌ها و نهادهای مختلف جمع‌بندی و براساس مستندات و مدارک امتیاز و نمرات لحاظ شده و حتی در این مدت به اعتراض‌های احتمالی رسیدگی می‌شود.
شایقی عمده این شاخص‌ها را تلاش دستگاه‌های اجرایی در توسعه دولت الکترونیک، توانمندسازی نیروی انسانی، ارتقای سلامت اداری و ... بیان کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا با یک معیار و ملاک مشخص بتوانیم کارها را به پیش برده و اهداف تعریف شده را تحققی عینی ببخشیم.
وی از جشنواره شهید رجایی به عنوان فرصتی استثنائی در شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها و نهادهای عمومی، دولتی و خدمات‌رسان برشمرد و بیان کرد: در یک تلاش یک ساله سعی بر این است تا با کسب نمرات و امتیاز مورد نظر رقابت سالم در کسب جایگاه ممتاز شکل گرفته و حرکت موثر و مفیدی را در این حوزه شاهد باشیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha