• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99070302091
  • خبرنگار : 50044

فرمانده سپاه قدس گیلان:

بهره‌مندی از تجارب دفاع مقدس راه حل عبور از مشکلات کشور است

بهره‌مندی از تجارب دفاع مقدس راه حل عبور از مشکلات کشور است

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امروز راه حل عبور از مشکلات کشور بهره‌مندی از تجارب دفاع مقدس و مدیریت جهادی است.

سردار محمد عبدالله‌پور در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان که در ستاد فرماندهی سپاه قدس گیلان برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا با مجاهدت خود راه سعادت را برای ما باز کردند و ما امروز موظف هستیم در مسیر آن‌ها حرکت کنیم.

وی اقتدار امروز جمهوری اسلامی را نتیجه مجاهدت شهیدان و رهنمودهای امامین انقلاب دانست و گفت: در طول تاریخ انقلاب ثابت شده است که استفاده از تجارب دفاع مقدس سبب موفقیت و پیروزی می‌شود.

عبدالله‌پور رزمایش مواسات را یکی از نمونه‌های الگوبرداری از تجارب ایام دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با همدلی یکدیگر کمک‌های مردمی فراوانی را تهیه و به جبهه‌ها می‌فرستادند و امروز نیز با همدلی و نوع دوستی به دنبال کمک به آسیب‌دیدگان کرونا هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه امروز راه حل عبور از مشکلات کشور بهره‌مندی از تجارب دفاع مقدس و مدیریت جهادی است افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در نبرد نظامی توان مقابله با جمهوری اسلامی و ملت ایران را ندارند و به همین دلیل تمام توان خود را در جنگ نرم و جنگ اقتصادی به کار گرفته‌اند.

عبدالله‌پور سپهبد شهید سلیمانی را نمونه بارز یک مدیر و فرمانده جهادی دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان کشور باید سیره این شهید والامقام را الگوی خود قرار دهند و هدفشان صرفا خدمت به مردم، اسلام و انقلاب باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز همه ما امنیت و آرامش خود را مدیون شهدایی هستیم که عزیزترین داشته خود، یعنی جانشان را فدای اسلام و انقلاب کردند.

سردار عزیزالله ملکی شهیدان را سند افتخار ملت ایران دانست و گفت: رزمندگان ما در طول دوران دفاع مقدس ثابت کردند که حتی با دستان خالی و باکمترین امکانات نیز می‌توان در برابر دشمن ایستادگی کرد به شرط آنکه به مسیر و راه خود ایمان داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha