• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99070302099

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد:

مدیریت جهادی زاییده دفاع مقدس است

مدیریت جهادی زاییده دفاع مقدس است

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدیریت جهادی را زاییده دفاع مقدس دانست و گفت: امروزه برای عبور از مشکلات به یک مدیریت جهادی در جامه نیاز است.

سردار "حسین معروفی" در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس در جمع امدادگران کمیته امداد شهر کرمان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس افزود: اندیشه حاکم در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس باعث پیروزی انقلاب اسلامی در این جنگ شد.

وی با بیان اینکه همه ما باید تفکر انقلابی و ولایی داشته باشیم گفت: اندیشه حاکم بر رزمندگان دوران جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس و محور قرار دادن آرمان‌ها باعث پیروزی ما در این جنگ شد.

معروفی با تأکید بر اینکه در نظام اسلام ولایت محور همه کارها است گفت: تفکر انقلابی، مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است و مکتب حاج قاسم مکتب عاشورا، مکتب انقلاب و مکتب ولایت است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نگاه جهان اسلام را به شیعه، انقلاب اسلامی و ملت ایران عوض کرد گفت: نظام ولایی، نظام فتوا گرفتن، فتوا دادن و نوشتن نیست بلکه نظام ولایی به میل ولی عمل کردن است.

معروفی با اشاره به اینکه علت اصلی جان‌فشانی‌ها در هشت دفاع مقدس حاکمیت فرهنگ اسلام، قرآن و فرهنگ عاشورا بر جبهه بوده است تاکید کرد: امروز نیازمند ترویج فرهنگ عاشورا در جامعه هستیم و ازلحاظ فکر و آرمان باید به دوران دفاع مقدس برگردیم.

وی خطاب به امدادگران کمیته امداد گفت: کار شما امید دادن به جامعه است و مخاطبین شما افراد ارزشمندی هستند که با امید دادن به آن‌ها کمک بزرگی به آن‌ها می‌کنید.

معروفی با اشاره به اینکه قله و سرچشمه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان است و مکتب شهید سلیمانی ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است ادامه داد: تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی تفکر مکتب اهل‌بیت و انقلاب است و بار این مکتب که همان ترویج حقیقت انقلاب و آرمان‌های انقلاب است بر دوش ماست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آمادگی سپاه ثارالله استان کرمان با کمیته امداد در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی به محرومان خبر داد و خاطر نشان کرد: مدیریت جهادی زاییده دفاع مقدس است و امروز برای عبور از مشکلات به یک مدیریت جهادی در کشور نیاز داریم.

به گزارش ایسنا، "یحیی صادقی" مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان نیز در این مراسم گفت: دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی‌های فرزندان رشید این مرزوبوم است که با تمام هستی و نثار جان خود برای حفظ نظام، انقلاب و پایداری ارزش‌های این انقلاب تلاش کردند.

 وی با اشاره به اینکه جنگ امروزه جنگ نرم و جنگ اقتصادی است و مدل جنگ و مقاومت به شکل دیگری مطرح‌شده است افزود: در حال حاضر همه ما در خط مقدم هستیم.

صادقی بابیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی تکلیف ما تکلیف سنگینی گفت: کمیته امداد در خط مبارزه با فقر و محرومیت‌زدایی تلاش می‌کند و با تلاش شبانه‌روزی به دنبال محرومیت‌زدایی است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه امروزه کار جهادی و انقلابی گره‌گشاست افزود: امیدواریم در سالی که بانام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است بتوانیم درزمینهٔ تولید ثروت و اقتصاد مقاومتی قدم‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha