• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99070302183
  • خبرنگار : 50189

رییس کمیته حمایت قضایی تولید و سرمایه گذاری قوه قضائیه:

باید مدیران ترسو و مزاحم را کنار بگذاریم

باید مدیران ترسو و مزاحم را کنار بگذاریم

ایسنا/کرمان رییس کمیته حمایت قضایی تولید و سرمایه گذاری قوه قضائیه با تاکید برآنکه مدیران باید خطرپذیر باشند، عنوان کرد: متاسفانه مدیران را ترسو کرده ایم و مدیر ترسو حق اشغال این جایگاه را ندارد.

"سعید عمرانی" ظهر امروز سوم مهرماه در آئین گرامیداشت روز صنعت و معدن در کرمان با بان اینکه کشور هم اکنون در یک جنگ اقتصادی قرار دارد و باید مانند روزهای دوران دفاع مقدس جنگید، گفت: اگر در این جنگ اقتصادی پیروزی نداشته باشیم یعنی سفره های ما خالی است.

وی با تاکید برآنکه باید جبهه اقتصادی حمایت شود، تصریح کرد: در این جنگ اقتصادی باید همه مسئولین حمایت های مالی و معنوی خود را از جبهه اقتصادی داشته باشند که متاسفانه در جاهای شاهد هستیم که مسئولین حمایت که نمی کنند هیچ، حتی شاهد سنگ اندازی های آنها نیز هستیم.

رییس کمیته حمایت قضایی تولید و سرمایه گذاری قوه قضائیه بیان کرد: آیا روزی داریم که کارگری در کشور در حین کار دچار حادثه نشود؟ این قشر مظلومترین قشر کشور هستند و کسی به آنها همچون مدافعان سلامت، توجهی  نمی کند این در حالی است که ما در بخش صنعت حتما چهره های ماندگار داریم.

عمرانی با بیان این مطلب که مردم، تجار و بازرگانان بازیچه ما نیستند که هر کاری دلمان خواست سرشان بیاوریم اظهار کرد: باید کارهای سرمایه گذار و تولیدکننده در اسرع وقت انجام شود و آنها نباید معطل دریافت مجوز بمانند.

وی بیان کرد: کسانی که پشت میزهای مدیریتی می نشیند، باید پای حرف هایی که می زنند بایستند و اگر مسئولی دغدغه اعتلای این کشور را داشته باشد باید تلاش و همت کند.

رییس کمیته حمایت قضایی تولید و سرمایه گذاری قوه قضائیه با تاکید برآنکه مدیران باید خطرپذیر باشند، عنوان کرد: متاسفانه مدیران را ترسو کرده ایم و مدیر ترسو حق اشغال این جایگاه را ندارد.

عمرانی عنوان کرد: قبل از آنکه قانونی را مصوب کنیم باید تمام جوانب آن را بررسی کنیم و اگر مصوبه خوبی هم داشته باشیم باید قطعا پای آن ایستاده و کار را محکم پیش ببریم لذا اگر ما ببینیم مدیری در اجرای مصوبه ای کاهلی کرده باشد، با آن برخورد خواهیم کرد.

رییس کمیته حمایت قضایی تولید و سرمایه گذاری قوه قضائیه، مدیر مزاحم و قوانین مزاحم را از عوامل مشکلات رونق تولید در کشور دانست و بیان کرد: باید مدیران مزاحم را شناسایی کرده و آنها را کنار بگذاریم. متاسفانه برخی از مدیران فقط برای مخالفت خلق شده اند و این مدیران هماهنگ با شرایط اقتصادی کنونی کشور نیستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha