• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99070302325
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان خبر داد؛

ممنوعیت جراحی‌های غیر ضرور در گلپایگان

ممنوعیت جراحی‌های غیر ضرور در گلپایگان

ایسنا/اصفهان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: ۳۰ نفر از پرسنل بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان به کرونا مبتلا شدند، همچنین از زمان بازگشایی مدارس تاکنون ۶ دانش آموز به کرونا مبتلا شده اند.

ناصر رستمی امروز (پنج شنبه- سوم مهر ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون ۳ هزار مورد نمونه گیری در سطح شهرستان گلپایگان انجام شده که حدود ۴۰۰ مورد آن مربوط به بیماران بستری بوده است. در شهرستان تاکنون تست کرونا حدود ۸۰۱ نفر مثبت بوده است که از این تعداد ۶۶۰ نفر بیمار سرپایی و مابقی بستری بوده اند.

وی ادامه داد: در طول یک هفته گذشته ۸۰ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا داشتیم که با بررسی این افراد متوجه شدیم علاوه بر کاهش سن ابتلا، شدت بیماری نیز افزایش پیدا کرده است. همچنین در طول دو هفته گذشته تاکنون ۴۰ نفر در بیمارستان به دلیل بیماری کووید ۱۹ بستری کرده ایم که ۳۰ درصد آنها سنی زیر ۶۰ سال داشتند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در شهرستان، ۳۰ نفر از پرسنل بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان به کرونا مبتلا شدند. همچنین از زمان بازگشایی مدارس تاکنون ۶ دانش آموز به کرونا مبتلا شدند که با بررسی هایی که انجام دادیم ۷۰ دانش آموز در معرض تماس با افراد مشکوک و یا مثبت بوده اند.

رستمی افزود: نگران روزهای پیش رو هستیم و می ترسیم این بیماری در شهرستان به سرعت اوج بگیرد. از شهروندان می خواهیم ماسک زدن را جدی بگیرند و از حضور در تجمعات بپرهیزند. اکنون که به خانواده ها این اختیار داده شده که نوع آموزش فرزند خود را انتخاب کنند، آموزش مجازی را در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: جراحی های غیر ضروری در بیمارستان کنسل شده است تا بتوانیم ظرفیت تخت های بیمارستان را افزایش دهیم. همچنین برای افراد بالای ۶۰ سال، مادران باردار، کادر بهداشت و درمان و افرادی که بیماری زمینه ای دارند واکسن آنفلوانزا به صورت رایگان تزریق خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha