• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۲۱:۱۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99070302391
  • خبرنگار : 50300

آغاز احداث یک مدرسه و افتتاح سالن ورزشی دانش‌آموزی در اندیمشک

آغاز احداث یک مدرسه و افتتاح سالن ورزشی دانش‌آموزی در اندیمشک

ایسنا/خوزستان عملیات اجرایی احداث مدرسه ۹ کلاسه حضرت ولی‌عصر (عج) اندیمشک آغاز شد و همچنین یک سالن ورزشی دانش‌آموزی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

علی قربانی امروز (سوم مهرماه)، در آیین احداث مدرسه ۹ کلاسه اندیمشک، با اشاره به اهمیت نقش خیرین در توسعه فضاهای آموزشی اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز با تفکری هوشمندانه در گسترش فضاهای آموزشی و تقویت و اشاعه امکانات سوادآموزی، گامی بلند در ارتقای دانش فرزندان این کشور و همچنین محرومیت زدایی و فقرزدایی بر می دارند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در راستای طرح آجر به آجر، محرومیت زدایی و اجرای عدالت اجتماعی، عملیات اجرایی احداث مدرسه ۹ کلاسه حضرت ولی‌عصر (عج) با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال با مشارکت شرکت چای احمد در شهرستان اندیمشک آغاز شد که این مدرسه پسرانه بیش از ۳۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی را پوشش می دهد.

قربانی گفت: اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در سال گذشته با احداث هزار و ۳۳۰ کلاس درس، در کشور رتبه اول را کسب کرد و امیدواریم امسال نیز  با احداث بیش از هزار و ۳۰۰ کلاس درس دیگر که از این تعداد ۹۵۰ کلاس آن با مشارکت خیرین ارجمند به بهره برداری می رسد، افتخاری دیگر را برای استان به ارمغان بیاوریم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره با افتتاح یک سالن ورزشی دانش‌آموزی در اندیمشک، گفت: این سالن واقع در شهرک مدنی، نخستین سالن ورزشی دانش‌آموزی به شمار می‌رود که در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با زیربنای هزار و ۷۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال با مشارکت شرکت ملی نفت ایران احداث و به بهره برداری رسید.

وی در پایان تصریح کرد: افزون بر این سالن ورزشی، دو مدرسه ۹ کلاسه با پیشرفت فیزیکی ۷۵ و ۸۵ درصد با زیر بنای هر کدام هزار و ۲۰۰ متر مربع در حال اجرا هستند که اعتبار هر کدام از این پروژه‌ها نیز حدود ۵۰ میلیارد ریال است که ۳۰ میلیارد ریال آن را شرکت ملی نفت ایران تامین کرده است. این مجموعه های ۹ کلاسه که هر کدام به اندازه ۳۰۰ دانش آموز ظرفیت دارد، تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha