• شنبه / ۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99070503113

آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان گلستان

آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان گلستان

ایسنا/گلستان مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان استان گلستان صبح امروز با حضور مقامات استانی برگزار شد.

استاندار گلستان در این مراسم گفت: یک معلم در طول سال با حداقل ۱۰۰ دانش‌آموز سروکار دارد و طی ۳۰ سال خدمت، هزاران دانش‌آموز را تربیت می‌کند.

هادی حق‌شناس بیان کرد: نظام آموزشی و قواعد حاکم بر نظام آموزشی مطلوب، به معلمان کمک می‌کند که بهترین شرایط آموزشی را برای دانش‌آموزان رقم بزنند.

وی گفت: گرچه کرونا برای کشور یک تهدید بود اما فرصت قدرشناسی برای پزشکان و کادر درمانی فراهم کرد و همچنین در این فضا نقش معلمان پررنگ‌تر شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز در این مراسم گفت: شما دانشجو معلمان، آینده‌سازان این آب‌وخاک را تعلیم می‌دهید و تربیت می‌کنید. پس برادران و خواهران عزیز مراقبت کنید در مدارس، دفاع مقدس را تحریف نکنند.

سردار علی ملک شاهکویی تصریح کرد: برخی ناجوانمردانه شبهه ایجاد می‌کنند که چرا بعد از فتح خرمشهر، جنگ را ادامه دادیم درحالی‌که با وجود آزادسازی خرمشهر هنوز بخش زیادی از خاک کشور ما در دست دشمن بود.

وی گفت: امروز افول آمریکایی‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است و سردمداران رژیم تروریست آمریکا، چهره واقعی‌شان را در جهان نمایان کرده‌اند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گلستان نیز در این مراسم گفت: توسعه‌یافتگی هر کشور بر اساس تولیدات علمی است که در دانشگاه به وجود می‌آید لذا توسعه واقعی کشورها به توسعه دانشگاه و نقش محوری دانشگاه‌ها در تحولات اجتماعی نهفته است.

محمدرضا مازندرانی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان با رسالت تربیت‌معلم، نقش بی‌بدیلی را در نظام تربیتی کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در فضای کرونا بتوانیم مسیر علم‌آموزی را با قدرت ادامه دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha