• شنبه / ۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99070503165
  • خبرنگار : 50350

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در سیستان و بلوچستان

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ثبت‌نام شرکت در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی آغاز و تا شنبه 12 مهرماه ادامه خواهد داشت.

دکتر منصور تاجری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مرکز آزمون جهاددانشگاهی در راستای اهداف و وظایف سازمانی با هماهنگی سازمان تأمین اجتماعی و همکاری شرکت کار و تأمین نیرو، به منظور جذب و به‌کارگیری نیروی مورد نیاز سازمان تأمین اجتماعی آزمون استخدامی را برگزار می‌کند.

وی افزود: در این آزمون مشاغل بهیار، کمک پرستار (بهدار)، متصدی خدمات اداری (ماشین‌نویس، بایگان و غیره)، منشی (برای امور پزشکی و بخش)، متصدی خدمات دارویی (دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان و راننده آمبولانس)، جذب و به‌کارگیری می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اینکه شرایط احراز در دفترچه راهنما به طور کامل تشریح شده است، گفت: از جمله نکاتی که در این آزمون مهم است، این است که تعداد زیادی از داوطلبان می‌توانند در این آزمون با مدرک تحصیلی دیپلم شرکت کنند. یعنی در همه شغل‌ها، مدرک تحصیلی مورد نیاز، دیپلم بوده و در برخی از شغل‌ها علاوه بر دیپلم، مدرک فوق دیپلم یا کاردانی رشته‌های مامایی، فوریت‌های پزشکی و پرستاری مورد نیاز است.

وی بیان کرد: در این آزمون، تعداد نیروی قابل جذب هزار و 422 نفر نیرو در سراسر کشور، اعم از آقا و خانم است که سهم استان سیستان و بلوچستان، 25 نفر می‌باشد.

تاجری عنوان کرد: برنامه زمان‌بندی آزمون از طریق وبسایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی  www.hrtc.ir به این شرح، اعلام شده است: تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه سه شنبه 29 مهرماه است که از طریق سایت مرکز آزمون قابل دریافت می‌باشد، آزمون نیز روز جمعه 2 آبان ماه برگزار و نتایج نیز نیمه آبان ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha