• شنبه / ۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99070503279
  • منبع : نمایندگی همدان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

تصویر دفاع مقدس با جداسازی نقش‌آفرینی بانوان پشتیبانی ناقص ‌می‌شود

تصویر دفاع مقدس با جداسازی نقش‌آفرینی بانوان پشتیبانی ناقص ‌می‌شود

ایسنا/همدان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با توجه به حضور نقش آفرین بانوان در پشتیبانی دفاع مقدس مطرح کرد: با جداسازی نقش آفرینی بانوان پشتیبانی، تصویر پیروزی جنگ و دفاع مقدس تصویری ناقص می شود.

سردار مهدی ظفری شنبه ۵ مهرماه در هفتمین همایش اسوه های صبر و مقاومت استان همدان، افزود: نقش زنان چه در جایگاه مادر، همسر و همچنین فعال در ستاد پشتیبانی نقشی مؤثر و هدایت کننده است و هنوز در جامعه نتوانستیم از جایگاه زنان تجلیل کنیم.

ظفری ادامه داد: امروزه تاج افتخار کشور ما زنان هستند، این زنان هستند که در شناساندن ارزش های این انقلاب و دفاع مقدس به فرزندان خود در تلاش بوده و برای این نظام افتخاراتی  بزرگ را در دامن خود پرورش می دهند.

وی در ادامه با توجه به اینکه ما مردم ایران طلایه داران جامعه دینی و جهانی هستیم و با توجه به اینکه در نظام سراسری ظلم و تفرقه انداختیم، مطرح کرد: در این برهه پیش از پیش جامعه به اتحاد و همبستگی نیاز دارد و نباید درگیر جناح های سیاسی  باشیم، ما عظمتی را خلق کرده ایم و موظف به پاسداری از آن هستیم.

ظفری در ادامه خاطرنشان کرد: بنا به فرموده امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی هدف آن والاتر است و در نظام جمهوری اسلامی اگر مسئولان و آحاد مردم به فکر ایجاد حکومت جهانی نباشند، خائن و خیانتکار هستند به طوریکه شهید سردار قاسم سلیمانی هم با توجه به این موضوع خود را درگیر حزب ها و مشکلات داخلی نمی کرد و اندیشه بزرگ این شهید در راستای جهانی کردن حکومت اسلامی است.

همسر سردار شهید سلگی از این شهید به عنوان یک پشتوانه محکم و قوت قلب یاد کرد و گفت: اکثریت از بنده به عنوان پرستار شهید یاد می کنند اما در اصل عکس قضیه صدق می کرد.

وی خاطرنشان کرد: کتاب خاطرات مشترک با شهید سلگی به نام «عشق هرگز نمی میرد» در حال چاپ است که به زودی رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه همایش از کتاب مکتوب و گویای «حس غریب پروانگی» رونمایی شد. این کتاب دربرگیرنده خاطرات همسر سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» است. در پایان نیز از زنان ستاد پشتیبانی دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha