• یکشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99070603820
  • منبع : نمایندگی مازندران

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری مطرح کرد

توسعه مبلمان شهری مهم ترین اولویت شهرداری ساری

توسعه مبلمان شهری مهم ترین اولویت شهرداری ساری

ایسنا/مازندران رئیس سازمان عمران شهرداری ساری گفت: بروزرسانی و توسعه مبلمان شهری مهم ترین اولویت شهرداری ساری است.

مرتضی بربسته در تشریح عملکرد یک سال گذشته، با اشاره به انجام ۶۶ هزار و ۵۶۶ متر مربع آسفالت معابر، گفت: طی این مدت ۴۶ خیابان تحت این عملیات عمرانی قرار گرفته که در مقایسه با مدت مشابه خود، پیشرفت ۲۱۳ برابری داشته است.

وی افزود: در یک سال گذشته در ۲۰۵ نقطه از شهر ساری عملیات ترمیم آسفالت به انجام رسیده که در این بخش از خدمات نیز توانسته ایم ۹۰۷۳ مترمربع از معابر شهری را لکه گیری نمائیم؛ البته در راستای انجام مکانیزه این خدمت عمرانی از دستگاه فلاسک لکه گیری آسفالت و قیر امولسیون بهره گیری شده است.

 رئیس سازمان عمران شهرداری ساری از جدیت تیم های عملیاتی این سازمان در تقویت زیرساخت های خدمات شهری یاد کرد و گفت: دراین مدت ۱۱ کانال در مناطق مختلف ساری احداث شده که پیشرفت بیش از ۲ برابری را داشتیم و در ۳ نقطه از این شهر لایروبی انهار در سطحی گسترده عملیاتی شد.

 بربسته با بیان اینکه بروزرسانی و توسعه مبلمان شهری طی یک سال گذشته به جد مورد اهتمام شهرداری ساری بوده، تصریح کرد: سازمان عمران در این مدت ۱۱ عملیات پیاده روسازی را به مساحت حدود۹۰۱۳ متر مربع اجرا کرده که در مقایسه با مدت مشابه خود، بیش از ۱۰ برابر پیشرفت داشته است.

این مسئول در سازمان عمران پیشرفت ۲ برابری احداث جداول و نوه بتنی و دیوارچینی اراضی شهری را از دیگر خدمات این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی ۲۱ هزار ۱۲۵ مترمکعب زیرسازی با پیشرفت ۴۸ برابری نسبت به بازه زمانی ماقبل داشته ایم.

وی افزود: ۳۴ نقطه از شهر تحت عملیات تسطیح و رگلاژ با هدف تقویت و توسعه زیرساخت های ارتباطی  قرار گرفته است.

بربسته یادآور شد: طی این مدت توانستیم کارخانه تولید موزائیک و کارخانه تولید بتن Rcc را راه اندازی کنیم که قطعا می تواند اثرات بسیار چشمگیری در تحقق اهداف مدیریت شهری، افزایش راندمان و کیفیت اجرایی و همچنین کاهش هزینه ها داشته باشد.

 وی با بیان اینکه سازمان عمران به طور همزمان ۴ پروژه بزرگ فاز دوم بوستان ملل، پل تا پل، فاز سوم ابن شهرآشوب و پارک موزه دفاع مقدس را در دست اجرا دارد، تصریح کرد: امید داریم این پروژه ها در افزایش سطح عمران و آبادانی شهر ساری اثری چشمگیر داشته باشد.

 رئیس سازمان عمران شهرداری ساری در پایان تاکید کرد: مجموعه سازمان عمران شهرداری ساری با رعایت کامل موازین فنی و ایمنی در پروژه های محوله و ایجاد ساختار منظم اداری و مالی، با حفظ تعهد و مسئولیت پذیری بالا سعی در ارتقا عمران و آبادانی این شهر دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha