• سه‌شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99070805610
  • منبع : نمایندگی لرستان

معاون سازمان جهاد کشاورزی خبر داد:

ایجاد زیرساخت ۳۴۴ هکتار شهرک گلخانه‌ای در لرستان

ایجاد زیرساخت ۳۴۴ هکتار شهرک گلخانه‌ای در لرستان

ایسنا/لرستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از ایجاد زیرساخت ۳۴۴ هکتار شهرک گلخانه‌ای در استان خبر داد.

چنگیز ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تاکنون زیرساخت ۳۴۴ هکتار شهرک گلخانه‌ای در شهرستان‌های استان توسط جهاد کشاورزی ایجاد و به بخش خصوصی و سرمایه‌گذار جهت احداث سوله و سازه واگذار شده‌اند.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی مراحل اداری واگذاری زمین احداث گلخانه به سرمایه‌گذار و بخش خصوصی را انجام و زیرساخت‌های لازم و مجوز تأسیسات آب، برق و گاز را اخذ می‌کند.

ابراهیمی افزود: همچنین حفر چاه، مجوزهای لازم،  قیمت‌گذاری و فراخوان آن نیز بر عهده جهاد کشاورزی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان ‌ با بیان اینکه متأسفانه در اکثر شهرستان‌های استان برای احداث شهرک‌های گلخانه‌ای به مشکل برخورده‌ایم، تصریح کرد: در الیگودرز یک طرح ۱۵۰ هکتاری داریم که معارض اجتماعی دارد و یک سری اشخاص به‌عنوان مالک اجتماعی مدعی شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه احداث شهرک‌های گلخانه‌ای در استان بسیار جای کار دارد، خاطرنشان کرد: در شهرک گلخانه‌ای ازنا هم مشکل معارض داریم.

ابراهیمی بیان کرد: در دورود پروژه شهرک گلخانه‌ای چغابهرام را داریم که از لحاظ محیط زیستی به مشکل برخورده‌ایم و از نماینده این شهرستان خواهش کرده‌ایم که به این موضوع ورود کند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در کوهدشت نیز علی‌رغم اینکه کار راه‌اندازی گلخانه شروع شده و حدود یک هکتار آن به بهره‌برداری رسیده ولی با توجه به تورم روزانه، این پروژه از لحاظ سرمایه مشکل پیدا کرده و بین سرمایه‌گذار و بانک اختلاف پیش آمده است.

وی یادآور شد: سرمایه‌گذار احداث شهرک گلخانه‌ای در بروجرد نیز پشیمان شده و نسبت به قیمت روز اول معترض است.

ابراهیمی گفت: در پل‌دختر نیز سرمایه‌گذار بحث احداث سازه و اخذ تسهیلات را شروع کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha