• سه‌شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99070806024
  • خبرنگار : 50130

در تابستان سال جاری:

270 هزار متر مربع از معابر و محلات سنندج آسفالت و بهسازی شد

270  هزار متر مربع از معابر و محلات سنندج آسفالت و بهسازی شد

ایسنا/کردستان معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی 270 هزار مترمربع از معابر سطح شهر خبر داد و گفت: 41 هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر در تابستان سال جاری شد.

بهزاد ریحانی فرد در گفت و گو با ایسنا با اشاره اینکه روند آسفالت معابر سطح شهر همچنان تداوم دارد، اظهار کرد: امسال برنامه ریزی های گسترده ای جهت آسفالت و بهسازی معابر، محلات و خیابان های سطح شهر با استفاده از ظرفیت سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری و همچنین دو پیمانکار بخش خصوصی انجام شد.

وی افزود: از معابر و محلاتی که فاقد آسفالت و یا آسفالت آن مستهلک و از بین رفته بود بازدید به عمل آمد و بهسازی آن براساس اولویت در دستور کار قرار گرفت.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج عنوان کرد: در بهار امسال عملیات لکه گیری و آسفالت معابر توسط شهرداری مناطق انجام شد اما از تیر ماه بهسازی معابر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی از آسفالت و بهسازی 270 هزار متر مربع از معابر سطح شهر خبر داد و گفت: برای این میزان بهسازی معابر و محلات 41 هزار و 215 تن آسفالت صرف شده است.

ریحانی فرد تصریح کرد: 92 هزار و 470 متر مربع از معابر سطح منطقه با 14 هزار و 770 تن آسفالت؛ بهسازی شد.

وی افزود: در سطح شهرداری منطقه دو با 8 هزار و 787 تن آسفالت 50 هزار و 984 متر مربع از معابر و محلات بهسازی و آسفالت شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی 64 هزار و 300 متر مربع از معابر حوزه شهرداری منطقه سه با  9 هزار و 43 تن آسفالت و بهسازی شد.

وی همچنین اظهار کرد: با 8 هزار و 615 تن آسفالت؛ بهسازی 61 هزار و 600 متر مربع از محلات و معابر در سطح ناحیه ویژه بهاران انجام شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: تا پایان فصل عمرانی در سال جاری بتوانیم براساس برنامه ریزی صورت گرفته نسبت به بهسازی برخی دیگر از معابر و محلات سطح شهر اقدام کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha